Osciloskop - 43. put

Razmisljam o nabavci "malo boljeg" osciloskopa. Bitne su performanse,
ali  i cijena ;)

Trenutno gledam ova dva:

Hantek DSO5102P Digital Oscilloscope 100MHz 1Gs 2CH 7" TFT
http://www.ebay.com/itm/Hantek-DSO5102P-Digital-Oscilloscope-100MHz-1Gs-2CH-7-TFT-Compared-TEK-TDS2012-/121080518250?pt=BI_Oscilloscopes&hash=item1c30f6166a

Hantek DSO5102B Digital Oscilloscope 100MHz 1Gs LCD 7" TFT
http://www.ebay.com/itm/Hantek-DSO5102B-Digital-Oscilloscope-100MHz-1Gs-LCD-7-TFT-Compared-TEK-TDS1012B-/300687890204?pt=BI_Oscilloscopes&hash=item460265171c

Cjenovno su relativno blizu jedan drugome. Ima li tko iskustava s
njima i kakvih. Jeste li ih modificirali na veci opseg?

Hvala

Re: Osciloskop - 43. put
Kineski osciloskop, kineska kvaliteta.
Pogledaj na forumu na stranici www.eevblog.com što ljudi kažu o Hantek
osciloskopima.

[...]

Nasao sam ovo:
http://www.eevblog.com/forum/testgear/hantek-tekway-dso-hack-get-200mhz-bw-
for-free/

Ali pretpostavljam da si mislio na nesto drugo. Ako ti nije tesko postavi
neki link da ne pretrazujem 25000 postova gdje se spominje Rigol/Hantek/Owon
i sl.

Re: Osciloskop - 43. put

Nisam mislio ni na koji link posebno. Od linkova npr. pogledaj ovaj:
http://www.eevblog.com/forum/reviews/review-of-hantek-dso5000b-series-of-oscilloscopes/
ili npr. pogledaj ovaj link:
http://www.eevblog.com/forum/chat/hantek-dso5102b-self-bricking-oscilloscope/
Osciloskop je zablokirao i ne reagira na naredbe.

Nisam baš proučavao kineske osciloskope, ali bih preporučio da pogledaš
komentare na Rigol DS1052E.

Re: Osciloskop - 43. put

oscilloscopes/
oscilloscope/

Hvala na linku, iako ovo sto se spominje meni osobno nije veliki problem
(bug u aplikaciji) jer se jednostavno rijesi upgradeom/downgradeom.
Smatram da je pitanje vremena kada ce se pojaviti open source aplikacija
pisana za ovu platformu osciloskopa, a tada ce se i mogucnosti drasticno
promijeniti. Za sada, ako ih ides usporedjivati sa Tektronix i slicnima,
vodi za cijelu trku prednosti po omjeru cijene i mogucnosti - sto je za
jedan hobi uredjaj izuzetno bitno.

Na zalost, za sada moram odustati od kupnje jer sam se upravo pridruzio
rastucem broju nezaposlenih (citaj: dobio otkaz) i prioriteti su se malkice
promijenili. Sada prvo moram zaraditi svoj prvi milijun.

Re: Osciloskop - 43. put

Dobra dilema!
Možda ti baš taj osciloskop omogu?i prvi milijun?

Re: Osciloskop - 43. put

Dilema je ako imas izbora. U ovom slucaju nema izbora - Du bist raus! je ono
sto kaze gazda tj. njegove sluge. Sada se jedino mogu potruditi i umanjiti
mu trzisnu vrijednost, barem kod poznanika ;-) Ali je bitnije od toga
prezivjeti i platiti ratu (i kupiti skop).

Re: Osciloskop - 43. put

pusti priče...nemoj platiti ratu, nego kupi skop...sa skopom budeš platio
ratu i ostati će ti skop...a sa ratom si samo skratio agoniju za 30tak
dana... :)

Re: Osciloskop - 43. put
[...]

Za te pare imaš u byte-lab kod nas kupiti Rigol. Cijena dođe mrvicu veća
nego da naručuješ sa ebay-a (uz sve rizike transporta, čekanje, carinska
i porezna davanja) tako da se full isplati. Plus, imaš garanciju u
Hrvatskoj a ne u Hong Kongu.

http://www.byte-lab.com/rigol/digital-oscilloscopes/ds1000e

Re: Osciloskop - 43. put

Za sada samo gledam, vjerovatno cu uzeti od nekog trgovca u EU (za koji
mjesec hehe) a ne iz Kine, ipak se ne radi o maloj lovi.

Ne mogu se jos odluciti da li Hantek ili Rigol. Iako su oba proizvodjaca "tu
negdje" po kvaliteti, Hantek je mozda mrvicu jeftiniji. Imam Hantek DSO2090
i zadovoljan sam njime - nikakvih problema u radu, jedino je malo
ogranicenog opsega.

Site Timeline