No¾ni prekidaèi - pedale gdje?

Gdje kupiti no¾ne prekidaèe kao na slici

Vedran Preseèki

mislim da sam vidio nesto slicno na klamericama pa vidi tko prodaje strojeve za doradu u tisku

Reply to
Dizzy

Imam ja nekoliko komada polovnih samo sto su u PROFI- HARD verziji tako da moze i vilicar preko nje, metal 100% sa dvije zasebne sklopke u svakoj, cca

200 Eur / kom.
Reply to
LIK

hvala na ponudi na?ao sam nove za 200kn komad nije hard verzija no takve ba? i trebam.

inaèe sam na?ao i neke njemaèke hard verzije 69Eura + PDV kom.

Reply to
Vedran Preseèki

uffffff ! nemoj tako jako;jos ces prijavu zaraditi. :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

kakvu prijavu, pa ne prodajem nego sam tra?io i na?ao...

Reply to
Vedran Preseèki

nisi skuzio! onih 200 kn prema 200 eura je kao saka u trbusinu,a onaj ufffff je uzvik kad zrak napusti pluca. :-) znaci prijava za nanosenje TT ozlijeda.:-)))

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

ok, sad znam da i to postoji TT ozljeda :)

Reply to
Vedran Preseèki