Mikrovalna za dijelove....riknio magnetron

Moulinex-DA6-OptiQuick-Compact

100 kn ?

....na mail

Reply to
soft

Ode¹ na prvi otpad i izvadi¹ jedan. Svi su isti, uglavnom.

Reply to
Darko_swl

Em nemam pojma gdje bi takav otpad na¹ao, u mojoj blizini sigurno nije, em sam kupio drugu jer mi treba....zato je na bubnju

Reply to
soft

Ako spusti¹ cijenu, mo¾da i ode? Ja sam 6 mjeseci prodavao ispravnu s Grillom za 50 kuna, i na kraju sam je rashodovao...

zovi eeotpad.com pokupe je besplatno i odvezu...

Reply to
miki