mikrofon 50kOhm-a

Gdje se mo?e nabaviti mikrofon od 50k potreban je za KV radio postaju. Ili netko ima ideju kako prilagoditi neki mikrofon nize impedancije? Hvala. Drugo potranje : ima li netko stari taster - pjesak za prodati ?

Reply to
D.V.

Ma, impedancija mikrofona ti je bezvezna stvar. Nema tu SWR-a. Ako di je modulacija dobra, odnosno dovoljno "glasna" valja svaki mikrofon. Ako je tiha, malo pretpojacalo sa jednim tranzistorom izvuci ce stvar. Electret mikrofon kojih kapsula ima u chipoteci za par kuna dat ce i prejak nivo bez pojacala.

Nekad davno su volili visoku impedanciju i visok ulazni nivo jer je to bilo konstrukcijski jeftinije. Na dinamiski mikrofon bilo je isplativije stavit trafo nego jedan stupanj pojacanja, ili napravit visokoomski mikrofon (mikrofin koji daje 10-20 dB visi napon)

Reply to
Petar Bjelèiæ

OK, probat cu onda sa nekim obicnim i dostupnim mikrofonom. Istina je da se radi o "nekad davno" jer je uredjaj TS-520 :) Hvala

Ili

Reply to
D.V.

i sta zna taj divni stari uredjaj?

Reply to
ljb

Sjeæam se Trio TS510, lampa¹ sa posebnim VFO u drugom kuèi¹tu, moj prvi susret sa radioamaterizmom prije nekih 25 godina. To bi trebao biti nasljednik, jer isto sa cijevima ili veæ ima poluvodiæe? Briglja

Reply to
briglja

TT-520 jeste nasljednik TS510 i takoðer je lampas - 2 cijevi u izlazu. Poluvodici su ostatak. I moj pocetak je bio tamo neke 1985 kad sam radio sa Yaesu FT-277B. Nikada niti jedan potpuno tranzistorski uredjaj nije imao tako dobar zvuk kao ti lampasi. Ovaj kenwood ne moze nikakva "cuda" raditi ali to od njega ni ne ocekujem :) radi na 3.5, 7, 14, 21, i 28 MHZ CW i SSB. Sad mu pravim Hamcom interface pa cu se igrati sa RTTY dok ne nabavim mikrofon i taster :) BTW malo sam se raspitivao po netu u vezi mikrofona i kondenzatorski mikrofoni ne mogu ici jer izmedju ostalog (osim premale impedancije) traze i vanjsi izvor napajanja (8-12V). Ameri kazu da je ebay pun odgovarajucih mikrofona (Astatic D-104, Shure 444, Astatic 10D, kenwood MC-50...) medjutim mislim da mi se ne bi ispaltilo kupovati zbog postarine a i carinika koji bi me vjerojatno "ogulili" bez obzira na rabljenu i staru stvar.

Reply to
D.V.

Ma stavi neki dinamski mikrofon i jedan tranzistorski stupanj pojaèanja. Zapravo ako te interesira potra¾i shemu nekog mikrofonskog kompresora i to napravi. Nisu komplicirani, pobolj¹avaju razumljivost (i domet) a rije¹it æe i tvoj problem sa mikrofonom. Briglja

Reply to
briglja