matlab - pomoc

Bok svima,

imam jedan problemcic u matlabu, inace nisam bas uopce strucnjak kaj se tog programa tice a trebal bi izvesti jednu stvarcicu... Znaci, radi se o tome da bi trebalo napraviti jedno ko ispitivanje sinkronog generatora. Ulazni parametri bi bili brzina vrtnje generatora i regulacija uzbude a izlazni kaj generator daje. Naravno one sve podatke koje treba napisat pod karakteristike generatora, to imam. Ja to nekaj sprobavam, upisivam, stavljam elemente, ali nist ne dela dok bilo kaj pokrenem, a ubiti mi je jedan od najvecih problema kaj neznam kak zavrtiti generator...

I da, onaj prjedlog da pogledam gotove modele nije presel jer nema nekaj takvog slicno bas...

Normalno za tu "malu" pripomoc postoji varijanta neke naknade ili vec nekaj to jest bilo kaj prema dogovoru :-)

Dobre duse koje imaju volju pomoci mogu se javit na mail: kclimac(et)gmail.com

Reply to
Limac

On 11.7.2010. 20:57, Limac wrote

/cut/

Kako nema? U helpu ili demos (ne sjeæam se vi¹e) ima¹ nekoliko vrsta sinkronih generatora kojemu mo¾e¹ zadavati sve ulazene i izlazne parametre i jo¹ je to spojeno na ploter, pa ti lijepo nacrta sve grafove (brzina, naponi, struje, fazni pomaci, cos(fi),...) prilikom zaleta, promjene tereta, udara tereta i sl. Opis modela ima¹ i na slu¾benim stranicama matlaba:

Nadam se da æe jo¹ netko konkretnije pomoæi. Sretno!

Reply to
-Rio-