mali OT : cijena zamjene elektrolita

Ima narodna .. Ko ne naplaæuje sva¹ta... ne naplaæuje ni¹ta :)

Reply to
eLaCiD

Nije tebi pao kriterij.. neg danas nema jebaèa :) Dana¹nja like generacija je olfo izbirljiva jer su skroz stiltani i nemaju petlju za ulet i zgrabit malu za guzicu.. neg se prenema¾u ovo ne valja.. ono nije dobro. Tolko su vriti da èak ni majmuna neznaju namlatit neg lupaju sam po kibordu il ðojstiku :))

Reply to
eLaCiD

Politikom se bave samo ru¾ne ¾ene. Neke ti se neæe uèinit ru¾nima, zato jer ti opada kriterij, a i biraèima opada pa zato poneke doðu blizu vlasti. Ali i ona koja ti se uèinila lijepom, je po naravi ru¾na i vi¹e ru¾na, èim doðe do polo¾aja. Zato je ¾eni mjesto u kuhinji, neka kuha, neka tegli ta tri zida ko ¹to tvrde, i u kuhinji su sve lijepe.

Reply to
Petar Bjelèiæ

...jutro

-Aha ... sve sam copy/paste ... ... sada ide novo pismo

"Draga drugarice Milanka ...

-Nadam se da Vam monitor radi , nakon sto sam u njemu promjenio 4 elektrolita ... ... ali ne pisem Vam zato .

-Znate sto Vam je Pero kazao ... da trebate ici u kuhinju ... i tamo ostati .... , i jos .... " :)

Reply to
BezimeniDX

ej ti, po¹tar, daj se mani olovke, neg se uvati lemilice i "¹iljarke" svoje cure/¾ene....pa te manje budu interesirala pisma :))))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Hmm... Mislim da nije bitno jesu li ¾ene ili mu¹ki bolji politièari, veæ: Koji MANJE KRADU!...LOL

Nema kod nas boljih politièara, sve su lo¹i i lo¹iji, i svi su u politici samo sa jednim razlogom-da doðu do pozicije sa koje se mo¾e krast.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Koliko i kako si naplatio?

Reply to
Petar Bjelèiæ

-Pa nista ... mislio sam joj uzeti 25Kn po elektrolitu ... :)

.... ali je ona imala svoje :)))))

Reply to
BezimeniDX

Toliko ti je ru¾na da nisi mogao naplatit? Mogao si barem vidjet koju marku tangi nosi, jer naplatit po marki kaputa i hlaèa, ne isplati se mjenjat tolike elektrolite.

Reply to
Petar Bjelèiæ

a molim te lijepo kaj fali Kolindi? meni je ona najzgodnija politicarka... mozda sad u novom sazivu ima jos koja mladjahna...

pozdrav

Reply to
Fastah

"Fastah" wrote

nisi ti ni lud...Kolindicu bi ¹iknul samo tako....

a i ona ko Lidija iz Bubimira bi bila dobra za nu¾du....istina bog da zgleda kao da je pobjegla iz Adams family kuæe sa onom ¹minkom....ali sam ju vidjel na moru, imal bi kaj zguzit bez gre¹ke...

a i Opaèiæka je bila dobra za ¹iknuti dok se ije podbuhla nekaj....dobila podoènjake ko krupiri i nekaj joj se sa obrazima dogodilo...i to naglo se izvijesila...ako da joj je botox prestal funkcionirati prek noæi :))))

:
Reply to
Gagi-9a6aag

Petar Bjelèiæ

A na¹ao se tko æe reæi :))))))))))))))))))

Reply to
coin

a daaaj ne zezaj...pa nisam ja ba¹ bez ¾eluca....i ja mogu biti izbirljiv, ali zna¹ kak se ka¾e, "u muci vrag i muhe zoblje"...u usporedbi sa O¾bolticom primjerice, Opaèiæki bi promijenio elektrolite i stavi malo svog certificiranog elektrolita, a da joj èak ne bih ni naplatio ni¹ta....a ti kao ne bi...ihhhh...licemjera.. :))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Ma ne bi se ja ni protiv O¾boltice bunio. Od probiraèa nikad izmjenjivaèa (elektrolita) ;)

Reply to
coin

Hmm...Recimo, 'centrira¹' je svojim certificiranim, onda ona u znak zahvalnosti zloporabom polo¾aja tebi napravi ne¹to protuzakonito...jel' bi se i to vodilo pod 'mito i korupcija'?...LOL

... vecer

-Kako ste nisko pali ... ...poceo sam sa Milankom , a sada ce netko jos spomenuti JACU :)

Reply to
BezimeniDX

e oprosti, ali takav ¾eludac ba¹ i nemam... nju ne bih ma da mi i plati...em je gabor, em iz principa :)))))

Reply to
Gagi-9a6aag