LM 4780

Pozdrav!

Zna li netko gdje bih mogao nabaviti LM4780? Chipoteka, RS i jos hrpa ducana je nula bodova u vezi tog IC-a.

MaTe

Reply to
MG_FreakY

To ti je LM3886 dva komada u jednom kuæi¹tu. Osim LM3886 ima¹ TDA7294, TDA7293, LM12C i masu drugih

npr STK3042 je stereo pojaèalo ako ba¹ moraju biti dva u jednom

Reply to
miha

1&Ntk=gensearch

Generalni zastupnik:

Kresimir Pecnik

Tnx na informaciji...

Prije nekih 4-5 god. sam trazio taj LM12 ali ga isto nisam uspio nac. Sad me opet uhvatila zelja za prckanjem po zicama pa malo istrazujem...

Reply to
MG_FreakY