Kvarovi dioda

razbili

:)) Vech si zamishljam scenu (dodushe, total SF): New York, XM u ranoj fazi palidbe i sveamerichki heroj vatrogasac koji mlati po staklu uz domoljubno prostachenje. Ovi nashi jadnici valjda ni sjekire nemaju.

Imao si sreche. Nikad se ne (opchenito) ne ubija mali prozor. Nevjerojatno je koliko su ti mali ficleki skupi i teshko nabavljivi. Zato ubuduche - odmah po (su)vozachkom prozoru. Tu nemash frke.

//Marin

Reply to
Marin

Pa to te i pitam, mo¾e li to malo zagrijavanje izazvati kvar tako da postane skroz provodna.

Pa neka je i par oma ali ako je u kratkom spoju onda je u toj raèunici primarna jakost struje na kvadart.

Mo¾da nisam napisao ali predviðena situacija je da ostavi¹ auto i sve ok, a nakon nekoliko sati eto dima i pozara.

Reply to
Pero

To bi samo rekao ili bi skroz iskljuèio? Naime, praksa biljezi takve sluèajeve i to ne tako rijetko kao ¹to se misli da je to nemoguæ scenarij (pa èak i na na¹im prostorima).

Opet ja sa svojom teorijom - pitanje je koliko bi trebalo da se skroz rastopi i ode u prekid? Bi li to zagrijavanje bilo dovoljno da npr. rastopi nosaè dioda i da se na drugom mjestu stvori kratki spoj i omoguæi nastavak kratkog spoja i stvaranja visoke temperature za inicijalèno zapaljenje.

Reply to
Pero

Da li se saznalo sto je bio uzrok?

Reply to
Pero

Statistika ka¾e da u njmaèkoj ili austriji (vi¹e nisam siguran) svaki dan izgori 12 automobila. U èasopisu der krimanlist objavljena je razdioba na osnovu 2500 analiza po¾ara na vozilima gdje se ka¾e uzroci su:

9 % - kvarovi elektrike 2 % - gruba nepa¾nja 15 % - namjerno izazvani po¾ari 70 - opæenito neki tehnièki kvar (malo glupo jer to mo¾e biti sva¹ta) 4 % - neutvrðen uzrok
Reply to
Pero

Cuj vartogasci kazu a i ja vidim da je najvise nagorilo oko akumulatora a on je mjenjan dan prije... Z

Reply to
zega

A ne grize (zanima, ¾dere, kopka, ...) te ¹to je stvarni razlog? :-)) Meni bi se bilo te¹ko pomiriti s èinjenicom to se dogodilo i gotovo. S druge strane ako i zna¹ razlog ni¹ta se neæe promijeniti ali bi mi ipak bilo malo lak¹e.

Reply to
Pero

Vrlo nevjerojatno, po mom skromnom mishljenju.

je

koji

Pa ako je par ohma, ajd recimo 2, kolika je max. struja - 7 ampera- Znachi ukupno 100W topline. Daleko je to od desetak kw.

podsustav.

Mislim da i regler napravi pokoju stvar kad se izvadi kljuch iz brave. Mozhesh na to gledati i sa druge strane: u kuchanstvu imash gro uredjaja koji su trajno na mrezhnom naponu. Kuchanstava ima milijun i ne izgaraju tek tako. Ali da ima i takvih sluchajeva (zega je svjedok), ima. Kvantitativno koliko - zaista nemam pojma niti predodzhbu o redu velichine.

//Marin

Reply to
Nickname

To ne znam objasniti ali pod kratkim spojem u tom sluèaju valjada misli na onaj trenutak kad struja jako poraste, a akumulator u kratkom spoju mo¾e davati struju vrlo velike jakosti.

Regler ne radi ni¹ta nakon sto se izvadi kljuc iz kontakt-brave naime on bi trabao ostati propusan jer je napon na ulazu u njega manji od 14 V pa bi tad trebao propustati struju kroz rotorski namot.

Pa nije ba¹ da ne izgaraju sami od sebe vidi ovo:

a firma ba¹ i nije neki no name.

Google ka¾e da je u njemackoj oko 40.000 po¾ara automobila godi¹nje, od toga je oko 76 % podmetnuto, ostane jo¹ uvijek 9600 nepodmetnutih tj. izazvano nekim dugim naèinom.

Reply to
Pero

Gledaj dosad u zivotu sam naisao na dva zgoren XM-a jedan je od frendovog V6 a drugi je ovaj diesel, frend ga je vozio a ovaj je bio ugasen i zakljucan... Oba su pocela kod masine, i mislim da je struja okinula oba, ali detaljno ne znam pinpointat gdje, V6 je poceo goriti od iza negdje anlaser zice?? a ovaj oko akumulatora... E sqd kod ovog je akumulator promjenjen bas dan prije i sad je tamo negjde poceo goriti ne znam izgledda mi prejednostavno za povezivanje pa recimo da je akic kriv... A za drugog ne znam... Z

Reply to
zega

MA da ali regler se odspaja sa kontaktom... On inicijalno prima veoma malu struju preko lampice reda desetak do stotinjak mA ali zato kad alternator pocne proizvodit AC zbog te male struje u regleru imas 3 1N400x koje samonapajaju regler i onda struja magnetizacije rotora raste ali ne preko ampera (nema potrebe)...

E a mogao si na engleskom dati link ovo mi je nis koristi... Nego bas sam htio reci VECINA kvarova na kucnoj elektronici je napajanje zgoreno napajanje... Samo ima osigurac pa eto sve u redu kad on zgori...

8-( gee koja gansterija ko' u nas Z
Reply to
zega