kako da napravim nekaj ovakvo?

Dakle gdje da nadjem sheme za optical SPDIF adapter, kojim bih povezao komp i pojacalce? Na kompu imam izlaz, ali na pojacalu nemam takav ulaz.... Nekaj slicno ovome????

"malo" sam googlao, ali nisam nasao nekaj konkretno. Ako ima kakav link i sl. bio bih zahvalan

Reply to
zok

komp

pogledaj

Sklop je jednostavan, samo je problem nabavit opticalTX iako bi mozda radila i obicna ledica

Sad mi je palo na pamet.... Da li je bilo ne¹to slièno u jednom "Svijetu elektronike"???? Pred mjesec-dva sam preletio po jednom broju, ali sad nisam siguran....

Reply to
zok

nisam taj casopis vidio mjesecima....