Ispravljaæ ac/dc

Pozdrav

Trebam ispravljaæ 220 / 12v/3-3.5 A switcher (za napajanje LCD monitora)

gdje bi u ZG na¹ao tako ne¹to. Ovi univerzalni idu do 1 A a to je ipak malo

hvala na pomoæi

Reply to
blackbird

nazovi pa ih pitaj,mislim da sam kod njih vidio da imaju te snage

Reply to
Preco

Univerzalni punjaèi za laptop ti daju 3-4A. Chipoteka i slièni duæani....

Reply to
Mile (work)

U poruci: e06se0$llq$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, blackbird je napisao/la:

: Pozdrav : : Trebam ispravljaæ 220 / 12v/3-3.5 A switcher (za napajanje : LCD monitora) : : gdje bi u ZG na¹ao tako ne¹to. : Ovi univerzalni idu do 1 A a to je ipak malo : : hvala na pomoæi

Kolko malo to sve skupa treba biti?

Ako velicina nije jako presudna - uzmi neko starije AT/ATX napajanje od kompjutera. Radit ce OK, a bit ce jeftino.

Jos ako ti se da, malo promjenis povratnu vezu (tako da nadgleda samo 12V napon) i imas jako stabilno napjanje.

Ako trebas koje napjanje, imam doma viska, pa se dogovorimo, kak se veli, za koju pivu-dvije. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to