HRMicro server - poveæanje "storage space"-a

ja sam sluèajno ba¹ tada gledao po usnetu i èovjek se sa pravom naljutil. Koliko sam uspio povezati previ¹e gluposti se nakotilo. I koliko sam ja shvatio nije da se on ljuti na nekoga nego jednostavno nemre trpiti "znanstveni" pristup sa ove grupe.

Sa jedne strane ¹teta jer tip oèito ima debelog iskustva i opæiti sa njime mnogima bi bilo samo od koristi na ovoj grupi. Ko i megamusic koji isto dolazi prerijetko a imade iskustva sa svime i svaèim.

Reply to
miha

"Stonethrower" wrote

ja sam primjer lajavog lurkera :)))))))

Reply to
Gaghigno

jos 1 GB od jos jednog lurkera :)

Reply to
bodul69

I od mene...

Reply to
Ivan Matacic

Evo 4GB od mene, ali vi¹e mi ne dopu¹ta da ¹aljem pozivnice. Mo¾da ima nekakvo ogranièenje po danu ili ne¹to sl. ???

Reply to
dalibor

Stigli smo do kraja - moglo se dopumpati najvi¹e 32GB preko pozivnica te

2GB instaliranjem njihove aplikacije (ima jo¹ par GB preko Twittera i FB-a, no to mi se ne da), pa smo sada na trenutnom maksimumu od 44GB. Dr¾at æe neko vrijeme...

Hvala svima u ime svih korisnika !!!

A sada upload-ajte dok vam prsti ne otpadnu...

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

A kada i to popunimo, onda æemo dodavati samo linkove na na¹ih N-puta 10 GB gdje æemo nastaviti upload!? -:)

Èisto informativno, koliko si GB do sada upload-ao?
--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

Skromnih nula bajta, ali jo¹ sam mlad, ima nade.....

"vaso" wrote

to je i Broj 1 iz Alan Forda stalno govorio....a prvi puta tamo negdje dok se motao oko Troje :)))))))

Reply to
Gaghigno

Btw: Jel' bi bilo korisno napraviti neki sadr¾aj svega na tom 'hrmicro' serveru? Kako to najbolje napraviti, gdje ga smjestiti?