High tech baterijska svjetiljka

Kao flashaholic, nisam mogao odoljeti a da ne skrenem pozornost na ovaj zgodan gadget koji bi svaki pravi mu=B9karac morao imati u svojoj pederu=B9i :) Nije da mi treba, jer ve=E6 imam hrpu baterija, ali svakako bi je volio imati. Uostalom, dosta je hvale na Candlepower forum, bit =E6e onda i da valja ne=E8emu.

Hrvoje

Reply to
hrvoje

Fora.. ajd napisi svoj arsenal. Nisam flashaholic (jos), ali nedavno sam otkrio CP forum i dobio sam zelju kupit desetak baterija :) trenutno cekam Romisen RC-N3, nadam se da iduci tjedan dolazi...

Reply to
kljunas.cudnovati

Kao flashaholic, nisam mogao odoljeti a da ne skrenem pozornost na ovaj zgodan gadget koji bi svaki pravi mu¹karac morao imati u svojoj pederu¹i :) Nije da mi treba, jer veæ imam hrpu baterija, ali svakako bi je volio imati. Uostalom, dosta je hvale na Candlepower forum, bit æe onda i da valja neèemu.

Naravno da valja

Amaro

Mag Solitaire, MiniMag 2AA, Mag 4D, SureFire 3P, SureFire 6P, Led Lenser V8. Nisam dugo ni=B9ta nabavljao i pratio scenu, ali sad sam ponovo aktivan, tako da =E6e biti jo=B9 toga. Ba=B9 sam naru=E8io Terralux LED module za Mag 4D i MiniMag 2AA, pa da vidimo kako to izgleda. LED je budu=E6nost :)

Hrvoje

Reply to
hrvoje

Reply to
T.Mc.R

io

ja

Stigli su mi LED moduli za Mag 4D i MiniMag 2AA.

=A9ta re=E6i, osim da su meglajtice dobile novi =BEivot :) Svjetlo je puno ja=E8e od standardnih =BEarulja, i po sjaju je sli=E8no dnevnom. Mag 4D =E8ak i po danu na trenutak zaslijepi ako se pogleda direktno u snop. Sada je na redu SureFire 6P, za koju je modul ve=E6 na putu.

Hrvoje

Reply to
hrvoje

Dana Tue, 26 Aug 2008 04:43:30 -0700 (PDT), hrvoje napisao/la je:

jel nije ovo malo jeftinije?

|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14 ili ovo:
|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

Reply to
Spuzva

.c0.m14

Je, ali htio sam naru=E8iti od te firme jer imaju i drugih interesantnih stvari, pa me zanimalo koliko uzimaju za po=B9tarinu i za koliko po=B9iljka stigne.

hrvoje