Èi¹æenje zalijanog pojaèala

Èime najjednostavnije oèistiti tiskanu ploèu pojaèala koje je zaliveno pivom? :) Uz to, tako je stajalo du¾e vrijeme, pa se zalijepila i veæa kolièina pra¹ine. Pojaèalo radi tek toliko da uspije na displayu napisati Protect. Radi se o Sony AV recieveru STR-DG795.

Palo mi je napamet, osim sporog èi¹æenja krpicama, ¹tapiæima,... da ploèu jednostavno potopim u destiliranu vodu s malo deterd¾enta.

Kakva su va¹a iskustva? Hvala!

Reply to
-Rio-

Najobiènija vruæa voda s malo deterðenta za rublje. Ako na ploèici ima osjetljivih stvari kao ¹to su preklopnici, releji ili trimeri onda mo¾e biti problem. Inaæe samo deri :) Poslije su¹enje na stotinjak stupnjeva pola sata. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Kontakt spray, Chipoteka, ili jo¹ bolje, flux tekuæina (veæa kolièina) + ¹tapiæi sa vatom (dodu¹e slu¾e za èi¹æenje u¹iju ali dobro doðe I za tvoj sluèaj). Ako ima¹ pristup veæoj kolièini fluxa (recimo bure ili lavor) onda potopi cijelo pojaèalo u taj lavor I dobro protresi. E, jo¹ kada bi na taj lavor mehanièki prispojio ultrazvuèni èistaè (kakav koriste zlatari za èi¹æenje nakita) ... sve bi poèistio dok bi rek'o keks.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

potopi ti to sve u ugrijanu destiliranu vodu i razmoci deterdjenta za rublje i peri... jos ti je otreban kost 20 po mogucnosti novi da imaduge dlake, cetkica za zube... nakon sto sve prosjaju kao da je iz tvornice upravo izaslo dobro isperi sa cistom destiliranom vodom i dooooobro osusi feniranjem... prije pranje mozes poskidati eventualne cipove iz podnozja, releje ako nisu hermeticki zatvoreni (zalijani), prekidace i slicno ako je moguce jer se teze ispiru i suse... tako vec godinama restauriram stara racunala i nema nikakvih posljedica ili problema kasnije...

pozdrav

Reply to
Fastah

Da, tak sam si ne¹to i mislio. :) na sreæu, na toj "matiènoj" ploèi pojaèala nema releja. Oni su na posebnoj ploèici koja stoji okomito i na njoj su odma spojene buksne, pa je ona ostala po¹teðena. Natalo¾ilo se na toj glavnoj ploèi gdje je zapravo izlazno pojaèalo, 7 kanala, a na moj nema nikakvih pokretnih dijelova osim pasivnih i aktivnih komponenata. Sutra æu se malo pozabaviti s time.

Hvala svima!

Reply to
-Rio-

onda imas savrsenu situaciju...

pozdrav

Reply to
Fastah

Koje pivo ? Jel se puno prolijalo ?!?!

Reply to
Blue

Ne znam. Nisam bio prisutan. :)

Reply to
-Rio-

Uzmi strcaljku za vrt ili mini wash i pod jakom mlazom isperi vodom iz pipe, i ostavi dva dana na suncu. Destilirana voda gubi smisao ako stavljas deterðent, a deterðent zaprlja, ne moze se samo tako sprat, pogotovo ne hladnom vodom.

--
Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosjeèni umovi raspravljaju o dogaðajima

Upravo sam krenuo s time se baviti. Mislio sam ugrijati vodu i staviti deterd¾ent za pranje suða, u ¹iroku posudu malo potopiti ploèu, te muækati i èetkati. Zatim opet isprati i su¹iti.

Reply to
-Rio-

Kralu¹ (preinternetsko doba) nije neka ¹teta ;-)

Reply to
Darko_swl

Prvo ovak:

a onda:

Za pranje ne treba destilirana za zadnje ispiranje po¾eljna.

Reply to
Darko_swl

sa cime kucista, tastature i miseve ocistiti ?

Reply to
kghlhhkhjk

izvadi elektroniku vruæa voda i deterðent za rublje i dobra sirkova kefa ;-)

ako nekaj na brzinu treba od plastike oèistiti onda kokpit sprej (antistatik sprej), krpica i ribaj

Reply to
Darko_swl

ima kaj elektricno meni je ljeno ribat :))

Ovo za kokpit sprej je odlicna ideja a na grubo ribat se bojim jer maknes prljavstinu ali ostaju ripne pa opet izgleda nikako. Ima neka pasta koju se nanese na borer sa mekom konjsko/sintetskom dlakom i nek vrti ?

Reply to
kghlhhkhjk

malo je nezgodno rastavljat tastaturu, misonju i monitor samo za ciscenje plastike

Reply to
kghlhhkhjk

tocno ali kad se radi o manjem komadu elektronike moze sve u destiliranoj jer ako se dobro ne ispere onda ostaju bijele fleke od minerala iz vode...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ali æe¹ je te¹ko oèistiti da izgleda k'o nova bez rastavljanja.....