dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

htio bih se iznenaditi taman za nadolazeći Bozić, ali sam u dilemi;

70MHz model:

http://www.ebay.com/itm/Rigol-Oscilloscope-70MHz-2-chs-DS1072U-500Mhz-SR-FFT-pass-Fail-USB-RS232-Picbr-/281013397970?pt=BI_Oscilloscopes&hash=item416db429d2

ili

50MHz model:

http://www.ebay.com/itm/Rigol-Oscilloscope-50MHz-Dual-CH-DS1052E-USA-warranty-/220588956800?pt=BI_Oscilloscopes&hash=item335c205c80

oba su sa uključenom cijenom poštarine...a cijena ista za oba modela...
Coin?!...ajd ti ko stara digitalna iskusnjara, gukni koju riječ....a i
ostali su pozvani prokomentirati....
50MHz model je po dosta ljudi ispao kao best buy jer se otključa  pa ga se
klokne na 100MHz.....ali...nisam upoznat sa detaljima pa možda netko zna
konkretnije....

Re: dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!
Prvi put čujem za ovaj od 70MHz!?
Ali sudeći po opisu, ne bi ga kupio ni pod razno. Ima samo 500MSa/s i 16k
memorije (DS1052ima 1GSa/s i 1M).

[...]

a to sam i ja primijetio, ali kako rekoh...ista cijena pa možda netko vidi
neku drugu prednost.....a osobno nekako više vjerujem "isprobanom" od strane
večine korisnika...a 50MHz model tu ipak prednjači jer o istome na svakom
čošku sve vrvi od podataka, reviewa  i podrške...

evo kompletan Rigol asortiman sa okvirnim cijenama;
http://www.tequipment.net/RigolPriceList.html

Re: dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

Upravo tako, s 50MHz modelom ne možeš pogriješiti. Ja prvi put čujem za ovaj
70MHz model, a non stop visim po forumima gdje se priča o skopovima...
Ja ću vjerojatno prijeći na neki model iz DS2000 serije, jer su neusporedivo
napredniji.

Re: dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

a što imaš trenutno?!?
možda bi se mogli kako dogovoriti ako sinhroniziramo nabavljanje...ukoliko
je u cijenovnom rangu ovoga što ja želim uzimati...

Re: dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

Već dugo imam Rigol DS1102E. Ovaj skop koji gledam uzeti dođe 710 eura +
PDV, a kako nisam baš pri lovi, ne znam kad će to biti...
http://www.batronix.com/shop/oscilloscopes/Rigol-DS2072.html

Re: dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

Jedno usputno pitanje. Što vi to radite da vam trebaju osciloskopi preko 20
MHz? Nije zezanje, u mom svijetu mikrokontrolera s kojima radim to je
nekakva gornja granica i moj Tex TDS210 doma mi je više nego dovoljan (nemam
ni pojma do koliko ide, sad na netu vidim 60 MHz).

Re: dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

pa u pravu si...meni osobno je rijetko kada trebalo više od nekoliko
MHz.....tak da bi mi i ovaj od 20MHz bio premija....ali razlika u lovi je
toliko mala pa reko zašto ne uzeti nešto za koje koplje iznad entry
modela....

osobno mislim da bi ovaj 50MHz razvikani Rigol bio plafon svih mojih potreba
uopće...i to u narednih xx godina...ako skop uopće toliko i poživi....a do
tada će se digitalci toliko raširiti i pojeftiniti da možda dočekam i taj
dan da ti svog Texa budeš poklanjao :))

Re: dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

evo...ja ti ponudim za tvoj 350eura i imaš pola love osnovne cijene za ovoga
koji ti želiš....a ja trljam ruke jer profitiram poštarinu, carinu i pdv na
uštrp rabljenosti uređaja...s obzirom da je osnovna cijena novog DS1102E
upravo koliko ti nudim....baš sam pogledao i vidim da je 450$, dakle 340 i
nešto eura.....

ako ti se pogodba čini zanimljivom....mogu ja i sačekati par mjeseci...a ti
smanji koju kavu/pivu/cigarete/kavijar i ine pyzdarije i za 2 mjeseca
namakneš razliku love bez da trepneš....i oboje sretni na kraju balade :)

nemoj dugo razmišljati dok sam vruč i dok imam lovu u ruci jer najkasnije do
Božića moram imati DSO na stolu....taština me pere, a i nisam se dugo ničime
imao hvaliti pred frendovima ni tu na grupi :))))))))

Re: dilema Rigol 50 ili 70Mhz? a ista cijena!

http://www.eevblog.com/forum/product-reviews-photos-and-discussion/

imaš kompletno o Rigol/Hantek/Tekway/Owon

http://www.eevblog.com/forum/general-chat /(q)-choosing-a-dso-hantek-vs-tekway-vs-owon/msg131957/#msg131957

http://www.eevblog.com/forum/general-chat/hantek-tekway-dso-hack-get-200mhz-bw-for-free/

http://www.eevblog.com/forum/general-chat/rigol-ds1052e-100-mhz-hack/msg133957/#msg133957