Daljinski 5in1 help.

Bok Majstori! Ovak, Pribavil sam si unizveralni daljinski TIHAO model E5in1~10in1 imam se upute, kodove sam skinul sa neta al nema mojih Tevelizora (Quadro) i (Vivax) onda nema DVD uredjaja Smartvision, a i linija me hebe, Sony MHC RG475s. Mislim Televizori nisu na spisku tak da neznam koji kod unesti za te tipove. Veè se 8 dana s tim zahebavam pa nikak i nikak. Jel se isplati s tim zahebavat il da to hitim na cestu da ga auto kakav zgazi. Neg jo¹ nekaj, kojim televizorima su slièni Quadro i taj ViVax TV? Kaj da radim? Hvala za odgovore.

Reply to
Ivan Furjan

ne znam za tvoj univerzalac, ali moj je imao opciju "auto" - ukljucis to i on sam vrti "power" tipku redom dok se tvoj TV ne upali, a onda ga zaustavis (i po potrebi okrenes smjer "auto" na drugu stanu da ga nadjes), a onda ti cak i blinkanjem veli koji je "kod".

procitaj upute jos jednom - nije to toliko primitivna sprava koliko ocekujes

Reply to
ljb

Ma kad su upute na engleskom. Jel treba TV biti upaljen il uga¹en? Nemam ja auto funkciju, imam SET pa birm uredjaj recimo TV pa ak pritisnem SET jo¹ jednom onda tra¾im sa naprijed nazad tipkama, moram dr¾at stisnuto jer se inaèe za 10 sec iskljuæi. E sad neznam jel tra¾i dok je stalno stisnuto il dok prekidam. pitaj boga. To je neki Quick search mode, dr¾al sam ga jednu vuru al nije ni upalil ni zgasil tv nijedan, ni DVD, ni liniju. ma bacil bum ja to ... "ljb" je napisao u poruci interesnoj grupi:do72ks$ble$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr...

Reply to
Ivan Furjan

Da uputa je na URL

u PDF

Reply to
Ivan Furjan

liniju.

zao mi je, ali neda mi se skidati 2mb jer mi je veza trenutno 33kbtps neka ti netko s brzom vezom pomogne ALI princip sigurno nije da moras drzati stisnuto vjerojatno onda ide ovako: set (set mod), TV (za uredjaj), set (quick mod), i sad stisnes naprijed tipku i on mora pokusati nesto napraviti, (dok to pokusava, meni blinka crvena diodica). to nesto sta radi je vjerojatno okidanje po "power" (kod mene). ja nisam sebi mogao naci nikako dok mi je TV bio upaljen. dakle pokusaj ugasiti tv i stisni naprijed tipku, nista, stisni, nista.... i dok se nesto ne desi. brijem da nema potrebe drzati tipku stalno stisnutu jer ne znam kako bi znao da si "nasao" ako ne znas tocnu poziciju na nekoj listi jer bi tada pozicija ovisila o duljini drzanja tipke, a ne o "koraku"... znaci, ako je to to - onda tipkaj dok ne napipas. kad nadjes, (tv se upali) onda stisni set ili tako nesto i daljinski ce izaci iz tog moda. opcionalno - moj ima mogucnost da ti blinkanjem "kaze" koji kod je napipao, ali to ti isti nekako mora pisati. ako si zbog brzine presao preko koda (TV se upalio, ali ti si vec stisnuo slijedeci kod) onda stisni tipku za natrag toliko od mene sretno

Reply to
ljb

"Ivan Furjan" je napisao u poruci interesnoj grupi:do765f$4vj$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr...

Evo ako jos nisi uspio:

1) Upali uredjaj za koji zelis namjestiti (ako je Video stavi i kazetu unutra)

2) pritisni tipku "SET" i drzi je pritisnutom, pa stisni uredjaj koji zelis namjestiti (TV1/2 ili VCR1/2 ili SAT/CBL ili CBL/SAT ili AUX)

3) Pusti tipke

4) pritisni opet tipku "SET" i pusti je, sad ces otici u QUICK SEARCH MODE i LED-ica ce blinkati cijelo vrijeme

5) Pritisni POWER tipku na daljinskom i cekaj da se ugasi TV odnosno da video pocne raditi

6) kad zelis stati pritisni na daljinskom tipku koja oznacava uredjaj (TV1/2 itd...)

7) Ako nerade sve tipke ponovi sve korake, ali u 5-om koraku umjesto POWER stisnes tipku koja neradi
Reply to
xinox