BGA rework

Kad smo kod vruæeg zraka

trebao bih jednu (polu)profi uslugu u Zg po normalnoj cijeni

za jednu neispravnu grafièku karticu laptopa, ne radi, tj. nema prikaza slike, ni na monitoru ni na vga ext izlazu

da sam ne petljam sam s peænicom, htio bih nekog tko to radi s pravom opremom

mo¾e i preporuka, volio bih prisustvovati tome ako je moguæe

grafu jo¹ nisam u potpunosti izvadio iz napola raskopanog laptopa no planiram...

mo¾e kontakt na mail sa cijenom zahvata, u zg naravno

hvala!

Reply to
Marijan

Pa koliko ja znam samo jedan u zg ima "pravu opremu", nekad se smuco tu po grupama "tommek"(poèeo sam reklamirat konkurenciju:-) ) Nema slike,to ne mora znaèit da je problem u grafièkoj,vjerovatno je al ipak... O kojoem je laptopu rijeè i koja grafika?

Reply to
lucco85

rije¹io sam, radi! :)

postupak je gotovo identièan ovom:

samo ovdje grafa nije onboard

vga nvidia 8600 m na nekom hg srot forcebook laptopu

no nisam koristio plamen, veæ vruæi zrak (malo bolji fen s regulacijom za skidanje boje sa su¾enjem na vrhu)

temperaturu pazio bezkontaktnim IC termometrom cca. 150 - 160 C, postupak je trajao 4-5 minuta, usput promijenio sve termalne paste koje su dovele do toga

svjestan sam da to nije vjeèno, da æe se jednog dana to mo¾da trebati ponoviti pa æu onda tra¾iti profi rje¹enje