2sd1658

ako netko ima , ili ako zna s èim ga mjenjati . hvala

Reply to
Goran

Pomoglo bi da ka¾e¹ u kojem ureðaju se nalazi i ¹to radi. f

Reply to
Filip Lolic

tiristorski impulsni punjac akumulatora

Reply to
Goran

BDX33C bi trebao biti u redu? To ti mogu poslati po¹tom.

Reply to
DZ

Malo je overkill, ali i meni je prvi pao na pamet. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Je, ali ostalo mi ih je za ¹aku pa mi nije bed da mu po¹aljem koji komad ako mu koristi :)

Reply to
DZ

Dana 9.1.2013. 8:18, DZ je napisao:

Ja imam BDX53C isto. Moji su bili za popravak reglera stojadina.

Reply to
Dario

Hvala , dobio sam orginal 1kom, madam se da ce bit dosta ;) Hvala svima pozz

Reply to
Goran