12VDC to 6VDC

Kako? Naime, imam jedan manji Casiov kalkulator s pisaæom trakom i ide na adapter od 6VDC, a ja imam samo jedan slobodan adapter i to od 12VDC. Koliko takve stvari gutaju stuje, koliko im je potrebno mA?

Reply to
Vlad

Krivo napisah, nije DC nego AC struja u svim sluèajevima.

Reply to
Vlad

Svaki kvalitetniji ureðaj ima na sebi napisan nazivni napon i potro¹nju? Ako nema, naði 'manual' za njega na internetu i proèitaj.

Od 12VAC najlak¹e dobije¹ 6V AC tako ¹to odmota¹ pola namotaja sekundara, a kako je to ponekad te¹ko izvedivo jer je trafiæ zaliven i sl, najbolje da potra¾i¹ takav adapter.

Ako se ne snaðe¹, javi, imam punu kutiju raznih adaptera, mo¾da ba¹ i za njega, a da ne znam. Usput bi dobro do¹la i slika prikljuèka na kalkulatoru s pribli¾nim dimenzijama.

Reply to
Vaso

Kupi kolo 7806.

Reply to
SASA M.

Sad mi je iskocilo ovo. :)

Reply to
SASA M.

Potrazi neki adapter (ispravljac) na kojem pise 4.5V, on ima pravi izlaz (mjereno multimetrom) oko 6V...

a mislim da mozes smanjiti napon ubacjujuci 1n4007 diode u seriju, na svakoj imas pad napona 0.7V, pa racunaj...

Reply to
_Maniac_

Tek sad sam vidio da je AC.....

Reply to
_Maniac_

Nema veze, teoretski, valjda i prakticki, moguce je 'srusiti' i AC napon s dodatkom u seriju protu-paralelne grane odredenog broja dioda?

Reply to
Vaso