zlacze com + lpt dla ibm thinkpad

uzywa ktos takiego diwajsa?

http://www.allegro.pl/item839440221_replikator_portow_ibm_lenovo_com_rs_f_vat.html

jest to widoczne jako sprzetowe porty z typowymi przerwaniami?
czy zadzaiala w DOSie bez dodatkowych sterownikow?

--
Psychik

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad

Niestety - nie potrafiEA% Ci odopowiedzieE6% na to pytanie na 100%, bo nie
mam takiego diwajsa, ale mF3%j Thinkpad (R500) ma wbudowane sprzEA%towe
porty na typowych adresach, wyprowadzone na zB3%B1czu do docka. StB1%d
podejrzenie, BF%e raczej ustrF3%j wpinany do ultrabaya nie bEA%dzie miaB3%
tych samych funkcji.
MoBF%e po prostu zapytaj Lenovo? Bo mi np. powiedzieli, co i jak z FRU
klawiatur jest...

Marek

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad

    R61 ze stacją dokującą ma zwykłe porty LPT, działa ispprog i byte
blaster od Altery.

--
Filip.

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad

No wB3%aB6%nie, a ten ustrF3%j, co OP podlinkowaB3%, to siEA% nie pod dockp=
ort
podpina, tylko w Ultrabay wsadza. Nie sB1%dzEA%, BF%eby linie byB3%y
zdublowane/przeB3%B1czane...

Marek

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad

    chociaz w necie piszu, ze jednak dziala to poprawnie ludziom.
    ps. troche poruta jechac do klyenta i wyciagac laptopza z cala staja
dokujaca ;)
    dzieki enyłej!

--
PSychik

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad
O ile mnie skleroza nie myli (sam nie mam takiego urządzenia, alre
trochę te IBMy znam), to z logicznego punktu widzenia ten duperel jest
kartą PCI, więc nie powinno być przeszkód by działało.

Waldek

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad

    ino, zeby pod normalne adresy wskoczylo, bo niektory soft nie ma
mozliwosci wpisania z palca...

--
Psychik

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad

a to nie wiem. Niekiedy mozna adres i przerwanie przypisac w ustawieniach,
ale czy tu sie da, nie mam pojecia. Spytaj sie IBMa.

Waldek

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad
No to trzeba było wcześniej pomyśleć i kupić sprzęciorek z COM i LPT w
standardzie, jak przykładowo Panasonic Toughbook 51/52 lub HP Compaq nc6320
lub coś z Della ;-))

-----

Re: zlacze com + lpt dla ibm thinkpad
    odpowiem sam sobie, zeby zostalo dla potomnych w googlach.
    kupilem laptopa IBM T60 i taka karte replikujaca porty (40Y8121 lub
40Y8122).
    po wpieciu do komputera pojawily sie porty COM1 i LPT1 bez zadnych
komunikatow o instalowaniu dodatkowych urzadzen. adresy typowe i
dzialaja od pierwszego kopa.
    mimo, ze urzadzenie wsuwa sie w miejsce napedu cd/dvd, to w tej
zatoce sa 3 gniazda. po lewej zlacze do napedu optycznego, na srodku do
karty portow, a po prawej do dodatkowej baterii.
    nawet jesli inny IBM ma taki sam naped cd/dvd, to karta nie musi
pasowac do danego laptopa, bo moze nie miec tego dodatkowego zlacza.

--
Psychik

Site Timeline