Zasilacz do routera- jakim go zastąpić?

Witam Padł mi zasilacz do routera. Jakim zasilaczem mogę go zastąpić. Najlepiej któryś z tych dostępnych np. na Allegro.

Dziękuję

Poniżej specyfikacja na fotografii:

Heniutek

dowolnym ktory bedzie mial 12v, conajmniej 1000mA i taka sama wtyczke

Reply to
m4rkiz

i polaryzację

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

-------------------------------- Czy mogę prosić o jakiś konkretny model (link) z Allegro.

Dziękuję

Reply to
Heniutek

W dniu 2011-11-29 09:22, Heniutek pisze:

Nie możesz, bo nie podałeś rozmiaru wtyku. Weź suwmiarkę i zmierz średnicę wewnętrzną i zewnętrzną. Ewentualnie możesz przeszczepić kabel ze starego zasilacza do nowego, pod warunkiem że to nie kabel jest przerwany.

Reply to
Zbych

---------------------------- Wymiary wtyczki zew. 5.3 mm - wew. 1.5 mm

Znalazłem coś takiego:

Heniutek

Heniutek snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

Taki sam (kupiony u tego samego sprzedawcy) od 2 tygodni robi u mnie za zastępnik po padniętym zasilaczu do skanera HP. Jak dotychczas sprawuje się bez zarzutu. Sprzedawcę również mogę polecić (było szybko i przesyłka w normalnej cenie).

Mógłbyś spokojnie kupić ten słabszy:

ale za przesyłkę zapłacisz jak za zboże, więc nie ma sensu... Więc kup ten, co ja.

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
sluzbowo