XX powered by Eneloop

http://www.eneloop.info/products/batteries/xx-powered-by-eneloop-technology.html

czy ktos moze testowal te akumulatorki ?

Maja 2500 mAh ale 500 cykli? Chcialbym uzywac ich w aparacie
fotograficznym. Obecnie mam te standardowe Eneloopy 2000 mAh i od 3
lat sprawuja sie bardzo dobrze. Od zawsze ladowane w
BC700 i zawsze laduja sie na 1950-2050.

Ciekawia mnie tez Eneloopy Lite (mniejsza pojemnosc, ale podobno
dluzej trzymaja i maja byc zastepstwem baterii np. w zegarkach).

A co powiecie o innych

Recyko, Infinium, ...i jakies Sony - tez twz. ready for use? Ktos moze
porownywal w dzialaniu?

--
ThinkXtra

Re: XX powered by Eneloop

Varta Ready2Use .. i po roku slabego uzywania dostaly zwarcia.
Odradzam.

A eneloopy teraz tak tanie, ze chyba nie ma co eksperymentowac.

J.

Re: XX powered by Eneloop
On Thu, 03 Mar 2011 11:48:40 +0100, J.F.

a masz doswiadczenie z tymi XX ????

--
ThinkXtra

Re: XX powered by Eneloop

Na foto albo foto-cyfrowej jakiś czas temu były wiadomości o tych
nowych eneloopach.
--
Grzegorz Krukowski

Re: XX powered by Eneloop

http://www.eneloop.info/products/batteries/xx-powered-by-eneloop-technology.html

Jak zobaczysz cenę to wyjdzie słaby stosunek pojemności do ceny. W
Polsce będą pewnie ze 2x droższe niż zwykłe Eneloop'y 2Ah, przy
pojemności o 25% wyższej. IMHO słaby deal.

Re: XX powered by Eneloop

http://www.eneloop.info/products/batteries/xx-powered-by-eneloop-technology.html

Trzymaj się z dala od Sony.

A klasyczne eneloopy są zajebiste, chyba nie ma nic lepszego.

zyga
--
--force --nodeps --all

Site Timeline