Wykonanie PCB czterowarstwowego

Kochani,

doradźcie, gdzie zamówić wykonanie czterowarstwowego obwodu drukowanego dla proptotypu urzadzenia ?

Pozdrowienia

Roman Rumian

Reply to
Roman Rumian

Roman Rumian pisze:

Ja robię w Techno-Service

Reply to
dq

Dla ścieżek 8 milsów i grubiej robimy w Kono - dobra jakość za rozsądną (jak dla 4-ch warstw) cenę. Natomiast jeśli Chcesz "cieniej" (np. 5-6 milsów ) to Softcom - bardzo dobra jakość ale drogo.

Reply to
raf

Softcom sobie odpusc bo cena kosmos a oni i tak wysylaja do chinczyka, lepiej w PCBcart zamowic. Technoservice jest OK ale mozliwosci techniczne to kamien lupany.

Reply to
games

Jak male ilosci to pcbtrain.co.uk albo pcb-pool. No i nie zapominac o pcbcart - jeszcze u mnie zadnej wpadki nie zaliczyli (chyba jako jedyni). Technoservice w porownaniu z nimi jest drogi (przynajmniej na moje kombinacje wielkosc plytki/ilosc).

Reply to
Jerry1111

Dziękuję za skuteczną pomoc ! :-)

Ukłony