Wrocław,ul. Długa, gdzie wgrać liste progr. do Fergusona

witam,
może ktoś się orientuje, gdzie we Wrocławiu w okolicach ulicy długiej, ew.
hitu o ile pamiętam, można wgrać listę programów do fergusona?
Mam tam starszego wujka, któremu jakiś czas temu wszystko poustawiałem, ale
coś tam namieszał i skasował listę jak sądzę... do Wrocka mam 200km, więc
nie za bardzo mam jak to samemu zrobić.
Szukam kogoś w tej okolicy,żeby mógł to zrobić na miejscu, a żeby za dojazd
nie trzeba było płacić połowy ceny za tuner..
Pozdrawiam
Michał

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
4605 (20091113) __________