Wkrętarka Kinzo & nowy akumulator

mam wkrętarkę Kinzo 44P1000 , właśnie padł akumulator, gdzie mogę kupić
taki lub zamiennik ??

Re: Wkrętarka Kinzo & nowy akumulator

Allegro, eBay...

Ale nie wiem czy warto. Lepiej jest rozebrać ten akumulator
delikatnie i sprawdzić jakie ogniwa są w środku - wtedy możesz
poszukać takich samych ogniw (dużo łatwiej znaleźć) i sobie
zlutować z nich pakiet - potem włożyć do starej obudowy
i będzie działać jak nowy... Jak tak zrobiłem ze swoim SKILL.

Re: Wkrętarka Kinzo & nowy akumulator

Obawiam się że jest to nieopłacalne.
Kiedyś używałem Bosha PSR cośtam i oba aku
w pewnym momencie już nie dawały rady.
Cena nowego akumulatora była 100 niższa
od ceny walizki z nową wkrętarką+aku.
Zrobiłem tak jak Pszemol radzi - rozebrałem
ogniwa, stare wyrzuciłem  (na szczęście aku
nie posiadał żadnych chipów do kontroli ładowania)
i dałem tam kilka 18650.
Aku lżejszy ze dwa razy, do tej pory od wymiany
(czerwiec) jeszcze nie ładowałem go ponownie
(fakt, używam sporadycznie). Koszt wymiany
śmieszny w porównaniu z ceną nowego aku.

Pozdr. TC

> [...]

 > (czerwiec) jeszcze nie ładowałem go ponownie
 > (fakt, używam sporadycznie). Koszt wymiany
 > śmieszny w porównaniu z ceną nowego aku.

Jeśli Li-ion i bez protekcji to nie jest dobry pomysł.
W kazdym razie cały pakiet powinien mieć elektronikę.
Oczywiście Ni-Cd to nie dotyczy.
--
Pozdr
EM