TI ADS8343E - pilnie kupie (1 lub 2 szt)

Witam,

Rozpaczliwie poszukuję ADS8343E którego to TI chwilowo nie ma. Sprawdziłem już wszystkie znane mi sklepy elektroniczne internetowe: ELFA,TME,MARITEX,CONTRANS,ALFINE,RS,MOUSER,FARNELL,EBV,DIGI-KEY,SPOERLE i parę innych oraz wszystkich oficjalnych dystrybutorów TI w naszych i nie tylko naszych okolicach. Kontaktowałem się też bezpośrednio z TI. Nikt nie ma ani jednej sztuki a ja potrzebuję do prototypu :( Układ będzie dopiero dostępny na przełomie lipiec/sierpień tego roku pomimo że układ nie jest nowy. Jakaś zmiana rewizji czy technologii .

Zwracam się z prośbą jeżeli ktoś posiada w swoich zapasach i mógłby oddać / sprzedać - proszę o kontakt. Może być nowy lub używany 1 lub 2 szt.

pozdrawiam

Górski Adam

To moze jednak zmien kostke, bo lepiej chyba teraz w prototypie, niz sie przekonac ze produkcja nie ruszy ..

Niestety nie da się. Będzie w produkcji , rozmawiałem z TI tylko za jakiś czas. Obok są czujniki (scalone czujniki światła - podają zawartość składowych RGB)z serii przedprodukcyjnej i jakoś dało się zdobyć :) I jeszcze nie wiadomo kiedy wejdą do produkcji :)

Nie boję się o produkcję. Tylko wykonanie prototypu nagli.

Adam