Termotransfer, laminat fenolowy i giecie płytek .

Dostałem jakieś 0,5 m2 laminatu fenolowego
Ma ktoś jakiś patent, żeby się płytki nie gięły za mocno w czasie
termotransferu ??
G.B.

Re: Termotransfer, laminat fenolowy i giecie płytek.
Powitanko,

To takie bezowe, lamliwe bez wlokien?

Jak puszczam przez tjuningowany laminator (obie rolki grzane), to nic
sie nie wygina. Jak podgrzewasz, zelazko?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Termotransfer, laminat fenolowy i giecie płytek.
Pawel "O'Pajak" nabazgraB3%(a):

Tak

Tak BF%elazko.
Co do laminatorF3%w - strach braE6% to co jest w ofercie w umiarkowanych =

cenach bo siEA% zaraz rozpuszcza pod wpB3%ywem podwyBF%szonej temperatury=
, a20%
jakoB6% szkoda mi kilka stF3%wek na porzB1%dniejszy sprzEA%t, bo nie robi=
EA%20
pB3%ytek w wiEA%kszych iloB6%ciach.

G.B

Re: Termotransfer, laminat fenolowy i giecie płytek.

Powitanko,

No to mozesz probowac przygrzac z 2 strony, ale to ryzykowne, bo sie
papier moze przesunac.

Daj spokoj, mam taki za 40zl, do tego termostat od prodiza (od zelazka
sie nie nadaje, musi byc 180 oC) za 5 zl i bangla. Gorna czesc obudowy
oczywiscie zdemontowana. Te drozsze prawdopodobnie maja lepsza kontrole
temperatury, co i tak nie ma znaczenia, bo to idzie do wyrwania i
zastapienia w/w termostatem.
Jedyny parametr jaki jest istotny, to max grudosc laminowanego
materialu. W moim teoretycznie to byl 1 mm, ale jest na papier A4, walki
sa na tyle dlugie, ze spokojnie 2mm plytka z papierem wchodzi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Termotransfer, laminat fenolowy i giecie płytek.

Tesco miało/ma laminator TLAM3 w ofercie. Jak trafisz to bierz: nic się
nie topi, ma sprężyny na wałkach, cena poniżej zdrowego rozsądku. Wada:
trzeba dorobić termostat bo jest tylko bimetalowy.

Site Timeline