Tablet, stłuczona matryca, wymieni się?

Hej! Trafiło w moje ręce: Podaję "pro forma": Overmax Solution 7. Symbol na taśmie SL007DH21FPC-V0 Matryca stłuczona (ściślej, pęknięta, bo nie wytrzymała mechanicznie), dotyk i samo urządzenie sprawne. Czy matryce są ściśle takie, czy mają jakąś normalizację (że np. chociaż podobny symbol ruszy)? Bo poszukałbym jakiegoś zamiennika i wstawił, dam sobie radę. Ktoś już tego tableta rozbrajał, albowiem elektronika (w sumie niewielka płyteczka) była przykręcona tylko na 1 śrubkę, a powinna na 3, zaś w miejscu przełamania matrycy, znalazłem dwie śrubki po obu stronach pęknięcia, ktoś pewnie otworzył, bo coś, jak skręcał, to tych śrubek nie znalazł, tak skręcił i matryca o te zgubione śrubki zrobiła "ała". Urządzenie, wprawdzie weszło 3 lata temu, ale jest już rzadkością, znalazłem jednak w jakimś sklepie i kosztuje ponad 5 paczek. Uważam, że jeśli udało by się zdobyć tanio jakąś matrycę i ją odpalić, to warto by urządzenie uruchomić, ma cechy, które przydały by mi się np. w podróży. Ewentualnie poszukałbym jakiegoś zwalonego tableta i podmienił. A ze stłuczonej matrycy odjąłbym polaryzatory... Matryca jest typu IPS, 7 cali, 1024x600. Any suggestions?

Reply to
HF5BS

W dniu 2016-06-27 o 11:02, HF5BS pisze:

[...]

aliexpress.com

a.

Reply to
Artur Miller

W dniu 27.06.2016 o 11:02, HF5BS pisze:

Do kupienia na ebay'u.

Wymieniałem podobną matrycę. Nic specjalnie trudnego.

Reply to
Kaczin

Użytkownik "Kaczin" snipped-for-privacy@poczta.interia.pl> napisał w wiadomości news:nkr67b$cpi$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Dzięki chłopaki, wezmę to pod uwagę.

W rzeczy samej, najwyżej trochę tu i tam się poodkleja. Widywałem na Allegro, ale na razie zniknęło, coś, co być może będzie pasować. Bardziej myślę jednak o tym, czy układ "pinów" w końcówce będzie odpowiedni, że jak trafię coś innego, tylko identycznego rozmiarami, to czy mi odpali. Bo jeśli by udało się podpiąć coś podobnego, ale nie dokladnie to i ruszyło by, to pies trącał IPS, byle świeciło i widać było to, co ma być widać, najwyżej kąt patrzenia po prostu się zmniejszy, przeboleję :) Podpięcie innego, ale identycznego rozmiarami (z wtyczką włącznie) pozwoliło by mi łyknąć to za mniejszą sumę... A każde 10 groszy ma znaczenie... Przed samym zakupem jeszcze to porozgryzam, bo teraz bratu nowy procek w laptopie kupuję, bo usmażony.

Reply to
HF5BS