Szukam filtra do wyczyszczenia kanałów w kablówce

Nie wiem czy to odpowiednia grupa mimo to pozwolę sobie zapytać. Czy istnieje coś co umozliwi wyczyszczenie kilku (najlepiej 3) sąsiednich kanałów w torze telewizji kablowej (pasmo UHF)? Muszę wcisnąć dodatkowy sygnał a kanały od 21 do 69 są dość skutecznie zajęte.

Pozdrawiam PC

Reply to
PeCe

Wzmacniacz selektywny? Pozdrawiam

Reply to
wchpikus

Użytkownik "PeCe" <p_c snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ek1gjg$8ie$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Ładne filtry pasmowo zaporowe da się zrobić z odcinków koncentryka. Miałem takie plany w Amaterskie Radio, mogę się dogrzebać i ewentualnie zeskanować, ale jak poszukasz to może znajdziesz w handlu, są takie robione dla niektórych regionów o niekorzystnym układzie nadajników, poszukaj w Dipolu. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Piotr Pitucha schrieb:

tylko zauważ, że nawet jak wytniesz u siebie, to będzie siało od sąsiadów przez dziurawe kable. Nie lepiej przenieść się powyżej kanału

69, albo też poniżej kanału 21? Masz wszystkie kanały 1-12, 21-69 zajęte?

Waldek

Reply to
Waldemar

Polegam na dostępnych modulatorach. One pracują w zakresie 21-69. Oczywiście część kanałów jest wolna ale nie da się ich wykorzystać bo są śmieci, które dość skutecznie zakłócają sygnał. Najłatwiej byłoby wyciąć dół albo górę ale akurat niepotrzebne programy są gdzieś w środku zakresu.

Pozdrawiam PC

Reply to
PC

Jesli telewizory pozwalaja, to moze uda sie przerobic modulator na nieco wieksze lub mniejsze czestotliwosci ? Elektrycznie pewnie wyrobi na kanale 72 ..

Cezary Siwek