szukam dobrego mikrofonu z wejsciem mini jack 3.5mm

Dzien dobry,
Szukam dobrego mikrofonu do PC, z wejsciem mini jack 3.5 mm, zalezy mi na
jakosci zblizonej (lub lepszej) do dyktafonu Olympus VN-5500PC (zwykly, nie
kierunkowy)

http://www2.olympus.pl/consumer/2581_digital_recorder_vn-5500pc_-specs_19900.htm

mialem kiedys taki za 15zl, ale jakosc nagrania byla fatalna, a zalezy mi na
nagraniu glosu z odleglosci 5-10m w dobrej jakosci

czy ktos moglby polecic mi mikrofon spelniajacy powyzsze warunki?

pzdr,
dominik

Re: szukam dobrego mikrofonu z wejsciem mini jack 3.5mm

W jakiej cenie chcesz si─Ö zmie┼Ťci─ç? Dobre mikrofony robi m.in. Shure:
http://www.shure.com/ProAudio/Products/WiredMicrophones/index.htm

Re: szukam dobrego mikrofonu z wejsciem mini jack 3.5mm

tak do 100zl, ale zalezy mi na jak najlepszym wspolczynniku cena/jakosc, tzn
jesli bedzie nie wiele drozszy, a znacznie lepszy, to wybieram ten drozszy

PS
nie chce drogiego super mikrofonu do nagrywania muzyki, przeznaczonych dla
audiofilow, microfon mialby zastosowanie jedynie przy nagrywaniu ludzkiego glosu

Re: Re: szukam dobrego mikrofonu z wejsciem mini jack 3.5mm
On Fri, 28 Aug 2009 08:03:11 +0200, "dominik"

Bardzo dobry stosunek ceny do jakoB6%ci majB1% mikrofony firmy t.bone,
czasami pojawiajB1% siEA% na Allegro.

Pozdrawiam,
PaweB3%

Re: szukam dobrego mikrofonu z wejsciem mini jack 3.5mm

IMHO nie nagrasz sensownie głosu z 10m bez mikrofonu superkierunkowego.

Re: szukam dobrego mikrofonu z wejsciem mini jack 3.5mm

taka jakosc jak w dyktafonie olympus VN 5500 PC w zupelnosci wystarczy