Sprawdzone ogniwa do regeneracji elektronarzędzi

Witam
szukam sprawdzonych ogniw ni-mh do regeneracji akumulatorów makita 18V
moje oryginalne juz cieńko przędą
ew. jakieś gotowe akumulatory zamienniki nie najgorszej jakości
pozdrawiam

Re: Sprawdzone ogniwa do regeneracji elektronarzędzi

Ja wsadzałem kiedyś Sanyo akumulatorki. Działało, a właściwie działa dłużej
niż oryginał i do dziś
Tylko gdzie kupić niepodrabiane?
Ja miałem dojście do pakietów 12V ale się skończyło.

--
Irokez

Re: Sprawdzone ogniwa do regeneracji elektronarzę dzi
Cześć!
Jeżeli chcesz kupić gotowy zamiennik, to polecam Batimex:
http://www.batimex.pl /
Kupowałem różne akumulatory i poza jedną wpadką, zresztą załatwioną
pozytywnie, wszystko inne było OK. Akurat akumulator Makita również
kupowałem. NiMH o znacznie większej pojemności niż oryginał faktycznie
ma tą pojemność większą.
Maciek

Re: Sprawdzone ogniwa do regeneracji elektronarzędz i
Sprawdzone, japoF1%skie ogniwa NI-CD SAFT czy SANYO do celF3%w
przemysB3%owych w dobrych cenach kupisz w firmie Wamtechnik -
http://www.wamtechnik.pl /
Pozdrawiam

Re: Sprawdzone ogniwa do regeneracji elektronarzę dzi

Powitanko,

Co to znaczy dobrych? Na www cen nie podaja. Czyli im nie zalezy na
kliencie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa