skad pamieci DRAM

Hej moze ktos sie spotkal lub ma... poszukuje ok 50 szt pamieci DRAM (NIE SDRAM!!) 1Mx16, 3.3v, 50 lub 60ns (od biedy moze byc 256kx16) okazuje sie ze bardzo fajny kontroler LCD/CRT EPSONa , ktory udalo mi sie w koncu namierzyc i zamowic w ilosci 20 szt potrzebuje wlasnie takiej pamieci. mam kilka takowych DRAMow z wylutow, ale potrzeba mi wiecej. te stosowane w SIMMach maja inna organziacje a do tego sa na 5V, co od biedy bym przebolal.. kiedys mieli w Gammie, ale teraz sa obsolete..

pomozecie?

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

NIe pamietam dokladnie, ale DRAM-y byly "chyba" w 286 (jako chipy) oraz w 386-486 jako plytki PS2. Potem na tych plytkach pojawilo sie EDO-RAM a nastepnie to juz plytki DIMM z SDRAM-ami

Reply to
Marcin Stolarski

Dnia Fri, 09 Mar 2007 07:56:29 +0100, Marcin Stolarski łaskawie napisał(a):

Ja coś starego mam, napisz do mnie na priv'a.

Reply to
yogi009

tak, ale mialy organizacje x4 lub x8 do tego byly wolne. ja potrzebuje wspolczesne. Sa nadal produkowane, lecz problem z zakupem malych ilosci.

Reply to
Greg(G.Kasprowicz