Rozdzielenie sygnalu TV kablowej

Witam! Chce zakupic tuner TV do komputera i musze rozdzielic sygnal TV. I mam pytanie. Do mojego mieszkania jest podlaczona telewizja kablowa, kabel jest pociagniety do duzego pokoju. Z mojego pokoju do duzego pokoju leci kabel antenowy od anteny zbiorczej. Czy nie napotkam problemow jezeli podlacze rozdzielacz od kablowki do TV i do kabla ze zbiorczej, ktory podlacze do komputera? Bede rowniez zmuszony troche przedluzyc kabel w moim pokoju , zeby dosiegnol komputera, czy strace na jakosci sygnalu tv?

Reply to
PesTYcyD

Jak dzielisz jeden sygnał na dwa, to zawsze stracisz na mocy. Ale kablówki nadają z niezłym zapasem, więc ja bym się nie martwił. Kup tylko porządny splitter (rozdzielacz) i zarób starannie kable bo na braku dobrego kontaktu możesz stracić dużo więcej.

Reply to
Jacek Maciejewski

Nie jest tak, że mam okablowane całe mieszkanie, po drodze 3 splitery, kabel łączony w jednym miejscu, a na samym końcu wyjście na karte tv + net. Nie mam, żadnych problemów z jakością ani przesyłem danych, przy czym instalację zrobiłem dosyć starannie, wszystko na F-kach oczywiście

  • porządny kabel. Myślę, że jak się chłopak przyłoży to da radę :)

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz