resetowanie karty MMC

witam,

mam układ odczytujący dane z karty MMC w trybie SPI. wszystko działa pięknie, do czasu gdy cały układ zostanie zresetowany w czasie odczytu z karty (przyciskiem reset lub z programatora). czasami (powiedzmy 1 na 10 przypadków) karta zachowuje się tak, jakby mimo wyłączenia i włączenia /CS kontynuowała wykonywanie ostatniego rozkazu i po wysłaniu GO_IDLE_STATE dostaję śmieci zamiast 0x01. po wyjęciu i włożeniu karty wszystko wraca do normy. nie mam za bardzo możliwości odłączenia zasilania karty programowo (brak wolnych pinów procesora), więc szukam programowego sposobu zresetowania karty, albo chociaż doprowadzenia jej do stanu ,,czekaj na komendę''. próbowałem po włączeniu wysyłać 0xff, dopóki nie dostanę odpowiedzi 0x04 (nieznana komenda), ale nawet to nie chce działać.

czy ktoś z Was napotkał może podobny problem i udało się z nim uporać? z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki.

w.

Reply to
Wojtek Kaniewski