Re: Przebicie iskrowe wysokiego napiecia do masy w monitorze

Mon, 14 Jul 2003 10:28:37 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "AS" wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Heh ja mam monitor VideoSeven S70, w ktorym skacza iskry po plytce. Wlasciwie to tam dla zabezpieczenia jest przerwa iskrowa (oznaczenie SG (pewnie od spark-gap)) i tam skacza iskry jak chce wlaczyc monitor. Naprawe odlozylem sobie na blizej nieokreslona przyszlosc :-)).

Reply to
BLE_Maciek

AS naskrobał:

Pewnie można jeszcze kupić oprawki do "zapałki" tu czy tam, poszukaj. U mnie wisi tego na gwoździu sporo...Aczkolwiek nie wiem czy by pasowało do twojego gniazda.

Reply to
Jacek Maciejewski

"AS" napisal(a):

Wylutuj ekran aby mie? doj?cie do trafo i wyczy?? go dok?adnie wysusz i spryskaj kilka razy sprayem plastik 70 si? to chyba nazywa?o podobnie mo?e zrobi? kolego co mu po p?ytce skacz? iskry, ja podobnie naprawia?em ostatnio stary monitor tylko ?e tam 'przebija?y ' tranzystory w plastikowej obudowie do radiatora :)) Pozdr Janusz

Reply to
Janusz_k