Re: LEDowka do latarki zamiast ZARowki

Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.pl napisał:

Nigdy nie widziałem, trzeba by szukać po nazwie trzonka, widzę 2 powody przeciwko istnieniu takich produktów:

  1. napięcie - w sumie średnio istotne bo można jak na żarówkach określić nominalne
  2. polaryzacja - nie ma standardu gdzie ma być + i - można załatwić sprawę mostkiem ale podnosi to napięcie i masakrycznie zwiększa straty mocy.

A może rzeźba własnoręczna?

Reply to
AlexY

po stronie fizycznej led + kolimator jakis po elektrycznej przetwornica pull up + ogranicznik pradu , super rozwiazanie bo wypompuje przy okazji stare baterie do zera musisz zrobic to sam niestety, jesli umiesz to zrobisz a jezeli nie to mnie nie pytaj bo ja nie umiem :)

jeffrey

Reply to
Jeffrey