Re: Kamerka USB jak podłączyc kabelki ??

=_NextPart_000_0010_01C6F7BF.648EC450 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

poprawny link do fotki

Rock

chyba sie udało .. tzn winda szuka jakis sterowników .. ale nic nie znajduje .. ( więc chyba kabelków nie pomyliłem) chyba kamerka popsuta.. rozebrałem ja.. a tam tylko jeden scalak, wiec chyba sie juz nic z nia nie zrobi.

Reply to
Rock

Użytkownik "Rock" napisał w wiadomości

Do kamerki musza byc specyficzne sterowniki producenta. Poki co tego sprzetu nie ma w standardzie, a przynajmniej ja nic o tym nie wiem. Jesli komp komunikuje sie z kamera, to powinien napisac dla jakiego urzadzenia szuka sterownikow.

Reply to
mIrO

zwarcie 1 linii USB bodajze do masy tez powoduje szukanie sterownikow... tak wiec o niczym to nei swiadczy

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" napisał w wiadomości

A nie jest tak, ze musi byc poprawnie przeprowadzona enumeracja, zeby bylo wiadomo czego szukac? Jesli podlaczam do kompa golego ARMa (bez softu) tylko z pull-upem na D+, to blaszak go wykrywa (Urzadzenie USB 2.0 High-speed), ale po chwili jest jakas tam informacja, ze urzadzenie jest nieznane (nie pamietam teraz dokladnie - bawilem sie tym kilka miesiecy temu) i zadnych sterownikow nie chce szukac.

Reply to
mIrO

ale mi pokazuje ze chche sterowniki do kamerki, tylko nie okresla do jakiej, sterowniki zassałem od prodcenta, ale nie pomagają, poszukam moze innych sterowników...

Reply to
Rock

DZIAŁA !!! dzięki grupo.. stery były troszke nie takie ...

pozdrawiam

Reply to
Rock