Pytanie o logi w XP - kontynuacja wątka...

Kontynuje "na ostro" moją walkę z restartującym się Windowsem.

Oto (mizerne jak na razie) efekty mojej walki:

1) Zrobiłem mem test - wyszedł ok. 2) Postąpiłem wedle wkazówek i puściłem XP z live CD - wszystko działa bez zarzutu - prawdopodobnie winny 3) Wywliłem wszystkie wpisy w rejestrze z zawierające w nazwie CCNMMDRV efektem czego w "dzienniku zdarzeń" w opcjach "błędy" przestał pojawiać się cytowany wcześniej komunikat:

" Nie można załadować następujących sterowników startu rozruchowego lub systemowego:CCNMMDRV ". Niestety komp "pierze" dalej.....

Otóz ściągnąłem program: Process monitor.v1.0

..który to monitoruje procesy rejestu kompa. Niestety przy restarcie kompa wszystkie wpisy warchiwum programiku są kasowane, i przy ponownym uruchomieniu badanego sysytemu archiwum jest czyste.... Stąd naszedł mnie taki pomysł aby podpiąc jakiego laptopa jakoś do mojego kompa po to aby monitorować do chwili krytycznej aktywność procesów i rejestru.

Przyrzy restarcie mojego XP miałbym jak na dłoni ostatnie poczynania procesó i rejestru systemowego i łatwo namierzyłbym który proces odpowiada za restart.....

Czy ma ktoś jakieś pomysły jak to jako zrealizować ?

Reply to
Dr.Endriu

NTG

Reply to
Grupki

Za pomocą tego programiku o którym mówiłem próbowałem spradzić jaki proces jest "ostatni" tuż przed restartem. (Nagrywając to co się dzieje na ekranie za pomocą komóry) Okazało się że "na koncu" raz jest to svhost.exe, raz lssas.exe, a czasmi explorer exe. Całkowicie losowa sprawa ...... Nie tędy droga....

Reply to
Dr.Endriu

NTG

Kup legalny Windows i jesli bedziesz mial problem skorzystaj z supportu Microsoft za ktory zaplaciles. Zainstaluj Linuxa Zainstaluj Live CD Windows XP( jesli dziala poprawnie ) na dysku

Reply to
PAndy

Tak dla formalnosci rada OKDR, bo mozna miec legalna wersje OEM, bez jakiegokolwiek prawa do supportu.

Reply to
T.M.F.

przeczytaj EULA dla OEM i sie do niej dostosuj - jak sie chce oszczedzac to takie sa efekty - kupuje sie legalnego windowsa a nie bezwartosciowe nalepki.

Reply to
PAndy

Nie rozumiem co chciales powiedziec. Przeczytalem EULA i stad wiem, ze dla wersji OEM nie ma darmowego supportu. Poza tym uwazasz, ze OEM jest nielegalny? Bo tak by wynikalo z twojej wypowiedzi. No i nie rozumiem po kija majac wersje OEM mam ja wyrzucac i kupowac wersje normalna. Jakas pokrecona ta twoja logika. A jesli chodzi o support to dobry i darmowy mozna dostac na roznych portalach spolecznosciowych Microsoftu.

Reply to
T.M.F.

nie ma darmowego supportu MS

jest niepelnowartosciowy bo pozbawiony supportu MS

bo OEM objety jest znacznymi ograniczeniami

Nie ja napisalem EULA, nie ja jestem integratorem OEM ktory bierze na siebie support

Dlatego kupujesz OEM a a potem prosisz o pomoc portale spolecznosciowe MS - MS kasuje twoje pieniadze i umywa rece od swojego dziala a pme zdecydowanie portalem spolecznosciowym MS nie jest

Reply to
PAndy

No nie jest to odkrywcze. Przeciez to wlasnie napisalem w pierwszym poscie.

I dlatego jest tanszy. A nie kazdemu support jest potrzebny.

Nie kazdemu te ograniczenia przeszkadzaja, moge nawet przypuszczac, ze dla wiekszosci sa bez znaczenia.

No zgadza sie, ale to raczej powinienes napisac pod adresem Endriu, ktory umieszcza watek na niewlasciwej grupie.

Reply to
T.M.F.

A ja tego nie zakwestionowalem - jak ktos nie chce wsparcia to oznacza to ze albo da sobie rade sam albo ze nei szanuje wlasnych pieniedzy

sa rowniez i inne roznice ale widac sa osoboy ktore posiadaja OEM a supportu potrzebuja

dlatego musza posiadac pewna wiedze by samemu rozwiazywac pewne problemy albo zaplacic za pomoc - produkt komercyjny wiec i wsprcie komercyjne

I tak tez zrobilem dodajac informacje by sprobowal rozpoczac szukanie od producenta ktoremu zaplacil.

Reply to
PAndy