Przestrojenie radia Pioneer T1808

nie wiem czy na temat ale mam pytanie
czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

Re: Przestrojenie radia Pioneer T1808

A w jadłospisach sprawdzałeś? Podobno można przeprogramować kolory, więc i
krok skanowania może da się zmienić na 25kHz.

Re: Przestrojenie radia Pioneer T1808
Wklejam swoje z forum samochody:

A sprawdzałeś, jak to radio u nas działa?
Czego brakuje przy przeszukiwaniu zakresu?
Radia z amerykańskiego rynku odbierają u nas całkiem ładnie, niestety
najczęściej co drugą stację, bo synteza przeskakuje o 0.2 MHz po nieparzystych
końcówkach przez zakres 87.5 do 107.9
U nas radio powinno skakać po zakresie 87.5 do 108 MHz co 0.1 MHz - dwa razy
mniejsze działki.
W niektórych radiach (bardzo rzadko) da się skok syntezy przestawić kombinacją
klawiszy, w niektórych można (rzadko)znaleźć przy procesorze zworki
umożliwiające tę zmianę ale najczęściej procesory robione są na tylko na
amerykański rynek, nieprzestrajalne - głównie w odbiornikach będących
fabrycznym wyposażeniem auta.
Szukałem przez Google jakiejś instrukcji od tego radia (o ile podałeś poprawną
nazwę, ja znalazłem T1808 = deh-m8027zt) - za darmo nie ma żadnych informacji,
Pioneer nie przyznaje się do posiadania instrukcji.
Są strony na których można instrukcje kupić.
Stare radioodbiorniki potrafiłem chytrymi sztuczkami zmusić do odbioru w
Polsce wszystkich stacji - niestety gęstość upakowania i miniaturowe elementy
przy powierzchniowym, często dwustronnym montażu, wielowarstwowym druku -
w nowych modelach praktycznie takie przeróbki uniemożliwiają.