Przepalony zasilacz do Routera

Witam, ostatnio przepalił mi się zasilacz do Routera D-Link Dl-824VUP

+. W serwisie D-Linka powiedzieli mi że owszem, da się załatwić nowy ale jak wystrzelili z ceną to się za głowę złapałem. Na starym zasilaczu napisane jest: Model No JTA0302E INPUT: 100-240V-0,5A, 50-60Hz OUTPUT:+5,0V===2,5A, męski + żeński -

Czy mogę zasilać router zasilaczem zastępczym: INPUT:110/220, 50-60Hz OUTPUT: i mam do wyboru: 1.5, 3, 4.5, 6, 7.5, 9, 12V DC Current: 500mA 9W polaryzacja do ustawienia.

Chodzi mi o to czy można zasilać do napięciem 6V, jak standardowo było

5? I czy może być 2 razy większe natężenie? Czy to nie uszkodzi routera?

Z góry dziekuje za odpowiedź. Pozdrawiam Sager

Reply to
Sager

Sager pisze:

Nie, nie możesz, bo spowoduje to uszkodzenie. W dodatku zasilacz jaki proponujesz - nie nadaje się zupełnie do tego celu. Musisz szukać dokładnie takiego zasilacza jak był, tzn +5.0v o wydajności conajmniej

2A a dobrze by było jakby te 2.5A miał. Znajdziesz na allegro bez problemu, po kilkanaście zł.

Gdzie takie widzisz? Wydajność tego zasilacza zastępczego jest 5x mniejsza niż orginału.

Uszkodzi.

Reply to
BartekK

krys pisze:

Oprócz ognia z przegotowanego zasilacza :-)

Tatarek robił kiedyś wtyczkowe impulsówki 5V 2A - normalnie koło stówy, ale na Allegro bywały nawt po 25zł. Zostaje cała masa zasilaczy do LCD i podobnych - do kupienia za małe pieniądze. a ta proponowana chińszczyzna to na śmietnik.

MAc

Reply to
MAc

Powitanko,

To takie pudeleczko ponad 10 W zlopie?!?!

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Mlotek gumowy. opukiwac delikatnie i klej pusci.

Tylko trzeba sie wykazac cierpliwoscia, nie mozna dopuscic mysli "jeszcze tylko kawalek to stukne mocniej".

Pewnie ma zapas .. ale stosowne uklady w srodku troche ciagna.

Sam ethernet w kabel troche sle w szczycie transmisji.