prostokatna petla histerezy

witam
Czy ktos z kolegow zechcialby mie nakierowac na materialy o rdzeniach z
prostokatna petla histerezy. Znalazlem ksiazke T.Konopinskiego
"transformatory i dlawiki" ale mi to malo :) Chcialbym cos tak o
podstawach (teori) jak i moze jakies przyklady obliczen w ukladach.
P.S.
Google mi sie popsulo albo nie potrafie zadac wlasciwego pytania :)

worlin

Re: prostokatna petla histerezy

Bo jesli sie nie myle to tego sie nie stosuje w transformatorach
ani w dlawikach :-)

Musialbys siegnac do jakiejs bardzo starej biblioteki [Kongresu USA
?] i tam poszukac .. hm, moze pod ferrite core memory, albo moze
wzmacniacze magnetyczne.

Byc moze w nowszych czasach stosuje sie do magnetometrow.

J.

Re: prostokatna petla histerezy
Hello J.F.,

Stosuje się w zasilaczach ATX do uzyskiwania napięcia 3.3V z tego
samego uzwojenia, co napięcie 5V - banalny układ z dławikiem na
rdzeniu z materiału 3R1.

Re: prostokatna petla histerezy

A slusznie .. choc to w sumie chyba wlasnie podpada pod wzmacniacz
magnetyczny ?

J.

Re: prostokatna petla histerezy
hmm, dzieki za zainteresowanie tematem :)

Site Timeline