Produkcja/producent led w PL?

Po raz kolejny doszB3%y mnie sB3%uchy, BF%e gdzieB6% w kraju ktoB6% produku=
je
LED.
Nie systemy, nie taB6%my , nie moduB3%y tylko pojedyncze ledy. PoniewaBF%
mF3%wili laicy, nie moBF%na byB3%o ustaliE6% szczegF3%B3F3%w, ale fakt, =
BF%e
oferowano mi wiadro ledF3%w luzem dziaB3%a na wyobraBC%niEA%.
Czy ktoB6% coB6% widziaB3%? Czy ktoB6% coB6% wie?

Re: Produkcja/producent led w PL?

Skoro to byli laicy, to może chodziło o wiadro lodów luzem?

Grycan robi dobre.

Re: Produkcja/producent led w PL?
E...
tych spr├│buj jak bedziesz mie─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç
http://www.santos.pl /

--
Włodek

Re: Produkcja/producent led w PL?
w klewkach maj─ů pono─ç kosmiczn─ů technologi─Ö...

Re: Produkcja/producent led w PL?
Na pytanie "polski producent diod led" google odpowiada m.in.
www.polamelta.com

Re: Produkcja/producent led w PL?

Chwal─ů si─Ö, ┼╝e innego nie ma.
A stronka wygl─ůda jakby powsta┼éa w okolicach 1997 roku :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /
A produkty - np
http://www.polamelta.com/diody/duza_standardowa.jpg-
rodem z 1987 roku ;)

--
| Bart─╣┬éomiej Ku─╣┼čniewski
Re: Produkcja/producent led w PL?

W złotej też OIDP widziałem :) Mnie nie przeszkadza wiek opracowania, ważne,
by należycie działała.
Kupiłbym takich akurat, mam pomysł na mały gadżecik (jeszcze nie
skonkretyzowałem co, najprawdopodobniej zegar) :)

og─╣┬éosze─╣┬ä, mailing─é┼éw, itd., ani nawet zapyta─╣┬ä o mo─╣┼║liwo─╣┬Ť├ä┬ç ich wysy─╣┬éki.
Re: Produkcja/producent led w PL?

wow, gratulacje, na "producent led" sie nie zalapali na kilka pierwszych
stron.

Cennika nie ma, dzialu "oferty pracy" nie ma - ciekawe jak dlugo pociagna.

J.

Re: Produkcja/producent led w PL?

Tak si─Ö sk┼éada, ┼╝e znam ich osobi┼Ťcie, ostatnio jak by┼éem, mieli si─Ö ca┼ékiem
dobrze. A strona faktycznie, niezabardzo, ale maj─ů j─ů na zewn─Ötrzmym
serwerze. Ludzie znaj─ů si─Ö na rzeczy i wiedz─ů co robi─ů, tylko strona tego
odpowienio nie uwidacznia.

og┼éosze┼ä, mailing├│w, itd., ani nawet zapyta┼ä o mo┼╝liwo┼Ť─ç ich wysy┼éki.
Re: Produkcja/producent led w PL?

To mo┼╝e w takim razie mo┼╝na by im by┼éo podpowiedzie─ç ┼╝eby t─ů stron─Ö
troch─Ö o┼╝ywili?

Re: Produkcja/producent led w PL?

Mog─Ö obieca─ç, ┼╝e je┼Ťli si─Ö z nimi spikn─Ö, to napomkn─Ö o tym.

og┼éosze┼ä, mailing├│w, itd., ani nawet zapyta┼ä o mo┼╝liwo┼Ť─ç ich wysy┼éki.
Re: Produkcja/producent led w PL?
U┼╝ytkownik "Pikaczos"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci

Po co - najwyrazniej maja swoich odbiorcow i wiecej nie przybedzie ...
z powodu duzej ceny :-)

Jeszcze o ile rozumiem ze jacys automatycy kupuja te lampki i fi 20,
albo te kwadratowe na serwis, to ciekaw jestem kto kupuje te zwykle fi
5, czy te metalowe rodem z cemi :-)

P.S. Jak sie robi biale LED ? Mozna kupic gotowe chipy/wafery z
luminoforami, czy oni sami nakladaja w procesie produkcji ? Bo chipy
jak rozumiem kupuja, nie robia sami ?

J.

Re: Produkcja/producent led w PL?

Z tego co widac to zatrzymali sie w glebokim PRL,u do tego obudowa
zamiast zlota to srebro za jakis czas zribi sie czarna, albo zolta.

Pewnie ceny z kosmosu, nie ma sie czym podniecac poprostu dostali w
spadku po PRL stare maszyny i matryce i tluka to co mieli w ofercie
kilkadziesiat lat temu. Taka w metalowej obudowie to sie podniecalem
jakies 20 lat temu i to byla nowosc. Na dzisiejsze czasy to od chinczyka
kupisz z lepszymi parametrami za grosze byleby tylko kupic wiaderko.

Re: Produkcja/producent led w PL?
U┼╝ytkownik "bynio"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup

Moze trzeba bylo kupic, albo choc poprosic o karte katalogowa :-)

Pewnie chodzilo o moduly/tasmy/telewizory itp. Takich firm jest sporo.
Nie wykluczam ze ktos w kraju kupuje struktury i je montuje/zalewa w
LED .. ale piecow do polprzewodnikow to juz chyba u nas nie ma
czynnych.

Kiedys tam prosilem jakiegos sprzedawce z allegro o podanie typu led
ktore sprzedaje, odburknal mi cos w stylu "one sa robione na moje
zamowienie", ale potraktowalem z rowna wiara jak deklarowane przez
niego parametry :-)

http://www.dktf.eitplus.pl/index.php?option=com_sobipro&sid=1&Itemid=2

Przez moment sie podnicilem firma epiled .. nie, to tez nie to :-)

J.

Re: Produkcja/producent led w PL?

Gdyby go poprosi─ç o inne, z innymi parametrami, to by mu pewnie te┼╝
zrobili na zam├│wienie, a on by je sprzeda┼é za niewielk─ů dodatkow─ů
op┼éat─ů jako wykonanie specjalne. Nasz klient, nasz pan.

Re: Produkcja/producent led w PL?

O ile wiem to ITE produkuje diody laserowe, ale to na b. ma┼é─ů skal─Ö do
cel├│w badawczych. Raczej nie kupisz.

Site Timeline