poszukuję falownika

Witam.

Poszukuję falowników o mocy 5,5kW do wentylatorów. Zależy mi na możliwie jak największym zakresie regulacji częstotliwości modulującej.

Dziękuję za pomoc Paweł

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4372 (20090827) __________

lub

pawel

Może źle się wyraziłem, chodzi mi o częstotliwość nośną tzn: tą dużą.

W dniu 2009-08-27 12:20, pawel napisał/a:

Czarek