Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma - Page 2

Re: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma

A jakie jeszcze katalogi sa do ktorych nie mozna zapisac? Wedze ze na
pewno Program Files bo odsyla do wirtualnego, chyba jeszcze C: oraz
pewnie systemowe sa zabronione jak C:\Windows?
Czy tak?

Re: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma
A skąd mam wiedzieć? Zainteresowało mnie VirtualStore to wpisałem w
google i streściłem wynik(całość może 30 sec). Chcesz wiedzieć więcej to
sam poszukaj - ja tego systemu nie uĹźywam.

Re: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma

Widzę, że linuksieją te łindołsy coraz bardziej ;)
Kiedyś się obudzicie i nie będzie już dysku C ;)

Mirek.

Re: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma

I to dużo bardziej niż się powszechnie wydaje :)

To nastąpi nieprędko, ale już od kilkunastu lat można sobie montować
partycje do katalogów, jak pod Uniksem, zamiast do literek.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net /

Dysku C już praktycznie od NT nie ma. Ale ze względów tradycyjnych jest
jeszcze ten alias ;-). Pod Linuxem na moim laptopie też mam dyski C i D ;-).