piski w telefonie

Witam

od 3 dni obserwuję w swoim jak i telefonach znajomych dziwną sytucaję: dzwoniąc do kogoś, lub odbierając telefon, dość czesto zamiast głosu rozmówcy słychać tylko piski i trzaski. Tak jakby puścić strumień bitów na głośnik. Obserwujecie też coś takiego?

pozdrawiam

Reply to
Kicer

Oczywiście chodzi o telefonię komórkową ;)

Reply to
Kicer

Użytkownik Kicer napisał:

w jakiejś konkretnej okolicy? może BTS operatora ma awarię

Reply to
AlexY

Dnia 13-04-2011 o 09:41:38 Kicer snipped-for-privacy@b.c napisał(a):

Każden jeden polityk powie Ci, że masz telefon na podsłuchu. :)

Reply to
Shaman

większość u mnie w domu, ale obserwowałem to też 4km w lini prostej od miejsca zamieszkania.

Reply to
Kicer

Użytkownik Kicer napisał:

GSM900, to chyba ma nawet 20 km zasięgu. Czy na wyświetlaczu telefonu jest ten sam BTS? Wszyscy mają telefony w tej samej sieci? Maciek

Reply to
Maciek

tego nie sprawdzałem

tu akurat tak.