piski w telefonie

Witam

od 3 dni obserwuję w swoim jak i telefonach znajomych dziwną sytucaję:
dzwoniąc do kogoś, lub odbierając telefon, dość czesto zamiast głosu
rozmówcy słychać tylko piski i trzaski. Tak jakby puścić strumień bitów
na
głośnik.
Obserwujecie też coś takiego?

Michał Walenciak
gmail.com kicer86
Re: piski w telefonie

Oczywiście chodzi o telefonię komórkową ;)

--
Michał Walenciak
gmail.com kicer86
na

w jakiejś konkretnej okolicy? może BTS operatora ma awarię

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

większość u mnie w domu, ale obserwowałem to też 4km w lini prostej od
miejsca zamieszkania.

--
Michał Walenciak
gmail.com kicer86

GSM900, to chyba ma nawet 20 km zasięgu. Czy na wyświetlaczu telefonu
jest ten sam BTS? Wszyscy mają telefony w tej samej sieci?
Maciek

Re: piski w telefonie

tego nie sprawdzałem

tu akurat tak.

--
Michał Walenciak
gmail.com kicer86

KaBF%den jeden polityk powie Ci, BF%e masz telefon na podsB3%uchu. :)

-- =

PZDR
Shaman

Site Timeline