pilot uniwersalny

Moze ktos polecic jakiegos pilota uniwersalnego do tv/dvd, ale takiego
co sie da nauczyc czy zadac mu kody, a nie "wybierz jeden z tysiaca
modeli" ?

J.

Re: pilot uniwersalny

Zajrzyj na http://www.elmak.pl /
Kupiłem kiedyś od nich pilota uniwersalnego. Wszystkiego co trzeba się
nauczył. Spadł na podłogę chyba już chyba kilkaset razy. Jak do tej pory
nic się w nim nie połamało.

Paweł

Re: pilot uniwersalny

Logitech, seria "Harmony". Drogie, ale warte tych pieniedzy, ze
sporym zapasem.

J.

Re: pilot uniwersalny

Pilot Oskar-pro firmy Elmak.
Sam taki kupilem to wielu przejsciach z pilotami "uniwersalnymi" .
Ma mozliwosc uczenia sie z oryginalnego pilota, mozliwosc zmiany ukladu
klawiszy na bardziej dogodny dla uzytkownika (zamiana danej funkcji pomiedzy
roznymi przyciskami na pilocie). W zestawie "jasno" napisana instrukcja, co
czasami jest zbyt trudnym zadaniem dla producentow.
Jedyne minusy jak dla mnie to :
- brak funkcji makro
- brak oznaczenia ktory tryb jest aktywny np tv czy dvd lub inne (brak
wyswietlacza) na poczatku to przeszkadza potem to juz kwestia
przyzwyczajenia.
Jednak za cene 60zl mysle ze jest to dobry produkt, dobrze wykonany i dobrze
lezacy w reku.
Co do Logitecha - napewno wiecej bajerow, niezly design - natomiast cena tez
jest bajerancka....nie mowie tu o topowych modelach bo to jest juz kosmos
cenowy dla fanatykow.

Pozdrawiam

Re: pilot uniwersalny
On Sat, 9 Jan 2010 17:06:36 +0100,  "Jarek P."

Hm, no tak, przyjdzie mi uwierzyc w rekomendacje, bo taniej bedzie
kupic nowe urzadzenie z pilotem :-)

J.

Re: pilot uniwersalny

Tylko Logitech, nawet najtaF1%szy. Mam taki, a wczeB6%niej miaB3%em 2 tak=
ie20%
"uniwersalne", ktF3%re nie nadajB1% siEA% do niczego.

Dariusz AF%oB3%na

Re: pilot uniwersalny

Mam tego najprostszego, z prostym wyswietlaczem, "kupiony" za punkty
lojalnosciowe, on o ile pamietam nie jest znów tak przerazliwie
drogi. A funkcjonalnie absolutnie nie do pobicia i czytajac opisy
innych pilotów uniwersalnych nigdy nie widzialem czegos o choc
zblizonych mozliwosciach.

J.

Re: pilot uniwersalny
On Sun, 10 Jan 2010 00:04:10 +0100,  "Jarek P."

wczoraj zobaczylem ceny od 380 zl do 1500.
IMO - trzeba miec duzego pecha lub wielka potrzebe :-)

Dzis od 179 do 1800, i to juz wyglada rozsadniej
http://www.ceneo.pl /;004+slogitech~~Mharmony

J.

Re: pilot uniwersalny

BTW: Uwaga na piloty na wielu aukcjach internetowych (zdarzają się też
na Allegro) z "małym" uszkodzeniem w postaci braku klapki zasłaniającej
baterie. Taki jest objaw "pożyczenia" pilota ze sklepu Media Markt. Nie
twierdzę, że w każdym przypadku.