pilot uniwersalny

Moze ktos polecic jakiegos pilota uniwersalnego do tv/dvd, ale takiego co sie da nauczyc czy zadac mu kody, a nie "wybierz jeden z tysiaca modeli" ?

Zajrzyj na

łem kiedyś od nich pilota uniwersalnego. Wszystkiego co trzeba się nauczył. Spadł na podłogę chyba już chyba kilkaset razy. Jak do tej pory nic się w nim nie połamało.

Paweł

Reply to
Paweł

Logitech, seria "Harmony". Drogie, ale warte tych pieniedzy, ze sporym zapasem.

Jarek P.

Pilot Oskar-pro firmy Elmak. Sam taki kupilem to wielu przejsciach z pilotami "uniwersalnymi" . Ma mozliwosc uczenia sie z oryginalnego pilota, mozliwosc zmiany ukladu klawiszy na bardziej dogodny dla uzytkownika (zamiana danej funkcji pomiedzy roznymi przyciskami na pilocie). W zestawie "jasno" napisana instrukcja, co czasami jest zbyt trudnym zadaniem dla producentow. Jedyne minusy jak dla mnie to :

- brak funkcji makro

- brak oznaczenia ktory tryb jest aktywny np tv czy dvd lub inne (brak wyswietlacza) na poczatku to przeszkadza potem to juz kwestia przyzwyczajenia. Jednak za cene 60zl mysle ze jest to dobry produkt, dobrze wykonany i dobrze lezacy w reku. Co do Logitecha - napewno wiecej bajerow, niezly design - natomiast cena tez jest bajerancka....nie mowie tu o topowych modelach bo to jest juz kosmos cenowy dla fanatykow.

Pozdrawiam

Reply to
KM

On Sat, 9 Jan 2010 17:06:36 +0100, "Jarek P."

Hm, no tak, przyjdzie mi uwierzyc w rekomendacje, bo taniej bedzie kupic nowe urzadzenie z pilotem :-)

J.F. pisze:

Tylko Logitech, nawet najtańszy. Mam taki, a wcześniej miałem 2 takie "uniwersalne", które nie nadają się do niczego.

Dariusz Żołna

Reply to
Dariusz Zolna

wczoraj zobaczylem ceny od 380 zl do 1500. IMO - trzeba miec duzego pecha lub wielka potrzebe :-)

Dzis od 179 do 1800, i to juz wyglada rozsadniej

W dniu 2010-01-10 11:49, J.F. pisze:

BTW: Uwaga na piloty na wielu aukcjach internetowych (zdarzają się też na Allegro) z "małym" uszkodzeniem w postaci braku klapki zasłaniającej baterie. Taki jest objaw "pożyczenia" pilota ze sklepu Media Markt. Nie twierdzę, że w każdym przypadku.

Reply to
Adam Dybkowski