!:Philips AW7530 - pomyślny finał :)

Witam!!

Zapytywałem o zenerkę która "dupła" zjarawszy się prawie żywym ogniem, co
sugerowały pozostałości... ktok po kroku, również dzięki wskazówkom i
sugestiom z grupy, po analizie scalaków w układzie i porównywania ich danych
katalogowych, dojrzałem do zakupu zenerki 9v1, tylko kupiłem wyraźnie
mocniejszą, niż była tamta (wielkością BD135 kontra 1N4148) :), włożyłem na
miejsce - i pajechali, radio gra, jest stereo, pozostałe zakresy też.
Magneta nie sprawdzałem jeszcze, ale i tak, skoro ruszyło, znaczy, że jest
duża szansa, że chodzić będzie wszystko.

Jeszcze raz - dzięki za rady, wskazówki i sugestie - razem daliśmy radę! :D

--
Alanné mba yi woma... wé :) (...)
Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)