obudowy FIBOX gdzie ?

Potrzebuję kilka szt. obudów FIBOX z serii cardmaster. Niby są w TME , ale
trochę drogawo.
Można gdzieś to taniej zanabyć ?

Re: obudowy FIBOX gdzie ?

Sprawdź
www.energotech.pl
EM

Re: obudowy FIBOX gdzie ?
sprawdziłem. Drożej niż w TME. Ciekawostka.

Re: obudowy FIBOX gdzie ?

Jaka nazwa w TME i po ile sobie cenią ?

Adam

Re: obudowy FIBOX gdzie ?

ABS 17/16-L3. W tme 115 zł netto. A w energotechu 125 zł.
A ja potrzebuję najpierw 1 sz, a za parę tygodni 5 szt, a potem co jakiś czas
kilka - kilkanaście szt.

Re: obudowy FIBOX gdzie ?

Kilkanaście szt. to powinieneś kupić w fibox`ie - www.fibox.pl.
Z jedną sztuką raczej nie ma co kombinować tylko brać gdzie jest.

K.

Re: obudowy FIBOX gdzie ?

No to się wiele nie zdziała - po cenach hurtowych w TME mam 104,37
Gdyby była większa różnica i większa ilość to mógłbym pomóc ale tak to
szkoda zachodu.

Adam

Re: obudowy FIBOX gdzie ?

ano racja. Myślałem , że może TME ma w tym przypadku jak zwykle cenę z
kosmosu, ale okazuje się że akurat wyjątkowo nie :)

Re: obudowy FIBOX gdzie ?

fiboxy sa drogie 0- zerknij na ensto

Re: obudowy FIBOX gdzie ?

niestety nie widzę czegoś zbliżonego. Zależy mi na czymś takim jak te
cardmaster, na razie nie znalazłem nic innego niż te fiboxy...

Site Timeline