Niestandardowe kwarce - gdzie kupić - Page 2

Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić

Jeśli mówisz o Hoperf to mam je na stole, odbiornik prawdopodobnie
będę chciał użyć. Nadajnik jest za duży i za dużo żre (brak enable),
nie zmieści się w pilocie ani na szerokość ani na wysokość.

Jedyne które się zmieszczą to RFsolutions albo Telecontrolli, niestety
cena jest wręcz idiotyczna.

Mam już 3 projekty dla różnych układów TDK i ATA, czekam właśnie na płytki.
Poza tym jest wiele plusów robiąc własny projekt, będzie taniej, na jednej
płytce, mogę dobrać pętlę anteny no przede wszystkim się zmieści ;)

A.

--
Adam Jurkiewicz
www: http://www.protronik.pl /

Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić

300nA w trybie standby to za dużo ?

Scalak (struktura) występujący w RF12 jest też w obudowie SIOC-16.
Siedzi taki na modułach RF12BP. Żółtki "zerżnęły" go od jakiegoś
większego producenta. Nie pamiętam jakiego, ale gdzieś miałem pdf-a do
oryginała. Fakt, że kupienie takiego scalaka w ilości mniejszej od
wagonu może być problematyczne. Sporo dłubałem na RF12 i naprawdę
podobają mi się te układy. Do CC1000 na pewno już nie wrócę, bo RF biją
go na głowę.

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić

TDK5116F ma w power down typowo 0.3nA, max 100nA ale to pewnie
od pullupów zależy.

No dramat to nie jest ale jak podłączyłem pod miernik to mi po prostu
dał jakieś wskazanie co dla układu bateryjnego już mi się nie podoba.

Potrzebuję układ, który ma bezpośrednie wejście na klucz FSK. Nie mam
do dyspozycji SPI bo dane lecą prosto z HCSa (nadajnik jest bez procka).

Na początku nawet nie zakładałem, że będę to dłubał ręcznie ale iteracyjnie
zostałem do tego zmuszony. Teraz mogę mieć tylko nadzieję, że ten patent
zadziała ;O

Pozdrawiam,
A.

--
Adam Jurkiewicz
www: http://www.protronik.pl /

Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić

RF12 ma możliwość skonfigurowania bezpośredniego wejścia FSK, ale
niestety trzeba by dać choć małego PIC-a lub AVR-a coby go wstępnie
zaprogramować po SPI

Musi to być jakieś supehiper stabilne o dużym zasięgu ? bo może zrobić
prosty oscylator z rezonatorem SAW i "bujać go na boki" jakimś warikapem.

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić

Tak, to już przetrawiałem, takie rozwiązanie odpada bo podnosi koszty,
mało miejsca, no i dodatkowy klocek do programowania.

Powinno stabilnie chodzić na 100m, na parze Hoperf uzyskałem to bez
problemu więc myślę, że mi ten mój patent też sensownie zadziała. Na
razie plan mam taki, żeby wsadzić ten 13,56MHz i zobaczyć jak zareaguje
zintegrowany odbiornik (nie wiem jaka jest jego selektywność). Może
skończy się tak, że będę jeszcze dorabiał własny odbiornik wtedy
zsynchronizuję sobie te częstotliwości.

Czytałem trochę materiałów na temat zalet i wad SAW/PLL i jasne że da
się to wykonać, tylko przy SAW występuje więcej elementów i raczej wątpię,
żeby dało się to upchać do mojego pilota. W każdym razie jest zawsze jakiś
plan B.

Pozdrawiam,
A.

--
Adam Jurkiewicz
www: http://www.protronik.pl /

Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić

A gdzie tam więcej elementów ? Prosty generator Colpitts'a na jednym
tranzystorze. Syntezy raczej się mniejszej zrobić nie da.

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: Niestandardowe kwarce - gdzie kupić

Opcja jest ok ale dochodzi jeszcze końcówka do anteny. Musiałbym to
narysować dokładnie i położyć na PCB wtedy bym dopiero stwierdził
czy jest to wykonalne. Czekam cały czas na płytki i nie mam jeszcze
żadnych testów na tych zintegrowanych układach, jak będę miał już
wyniki to dam znać czy ruszyło.

Pozdrawiam,
Adam

--