Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ?? - Page 5

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??

Bieleckiego czytal ? :-)

J.

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??
Hello J.F.,

Próbował, jako dziecko.

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??

Arduino oczywiście. Czyli C/C++ dokładnie.

Re: Mikropascal na AVR' y - co o tym sądzic ie ??
On Sun, 08 Jan 2012 23:06:32 +0100, Sebastian Biały

Jak ja kolegę lubię z tym kolegi mesjanizmem ...
--
Grzegorz Krukowski

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??

Kilku wyrwanych ze szponów sza^M^M^MPascala jest tego wartych.

Re: Mikropascal na AVR' y - co o tym sądzic ie ??
On Mon, 09 Jan 2012 21:36:46 +0100, Sebastian Biały

Bacz tylko, abyś z mesjanizmu nie przeszedł w dogmatyzm. To od środka
trudno zauważyć ;)
--
Grzegorz Krukowski

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ? ?
Nie ma znaczenia.
Uwagi Sebastiana sa bardzo celne. Czasem nie do końca prawdziwe, ale
pokazują co trzeba robić.
Nie ograniczać się.
Pierwsza zasada tworzenia: zabierz się do tworzenia, a nie ględzenia.
Popatrzał na Wasze posty, pewnie mruknął coś pod nosem o lemingach i
zrobił przykład dla Romka.
Kto wie co tam jest i czy działa. Ważne, że ZROBIŁ.
Drugi kolega coś tam Romkowi podeśle.
I to jest piękne. I Romek się nie poddał :-)

Pozdrawiam,
S.

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??

O żesz, aleś trafił :D Mialem na końcu klawiatury uwagę że niech sobie
lemingi piszą makefile jak muszą...

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??

Dokladnie to wlasnie obsewuje wśrod zatwardziałych programistów Delphi
którzy tlumaczyli mi że lista z dostępem przez indeks jest znacznie
bardziej zajeb... od iteratora w *każdej* sytuacji. Do wglądu na grupie
od delphi. Jeśli jestem mesjaszem to mam wrażenie że jednak po jasnej
stronie mocy... ;)

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??

Należy polubić C.
Jest to najbarciej naturalny język programowania.

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??

Jeśli koniecznie chcesz być oryginalny to pisz w adzie. Składnia jest
podobna do vhdl.

http://sourceforge.net/projects/avr-ada/

Re: Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??

Jak zwykle na tej grupie bicie piany. Całe szczęście S.B. ratuję ten wątek
merytorycznie.

Tylko C/C++. Reszta nie ma sensu jeśli chcesz na poważnie zająć się
programowaniem mikrokontrolerów.

Site Timeline