[Lublin] Poszukuję elektronika do naprawy lampy podłogowej.

Przepraszam za tego typu posta, ale na grupie lubelskiej nie było
odzewu.

Poszukuje elektornika, który miałby czas rzucić okiem/zreperować
lampe podłogową lub na bank powiedzieć, że nic z tego nie będzie.

Konkretnie to nie działa ściemniacz.
Byłą próba i jakaś wymiana chyba triaka (nie wiem czy dobrze
pisze) ale nie pomogło.

Nie znam się na tym i nie wiem czy jest to do naprawienia czy nie,
ale może udałoby się?

pozdr i jesli ktoś mógby pomoć proszę o kontakt tu lub na prv
Grzegorz

Re: [Lublin] Poszukuję elektronika do nap rawy lampy podłogowej.

Ta lampa jakaś supercenna jest. Za dojazd 30zł, za ekspertyzę 50zł za
naprawę 50zł za części 2zł.

JanuszR

Re: [Lublin] Poszukuję elektronika do naprawy lampy podłogowej.

Cenna nie jest, ale solidna normalna w przeciwieństwie do obecnych,
które są w sklepach.

Co do kosztów - nie wiem jak się kształują, jeśli tak jak piszesz
(dowieść lampę mogę sam ;) to faktycznie średnio się to opłaca.

Liczyłem się z kosztami typu naprawa i części, z ekspertyzą nie.

pozdrawiam i nadala szukam kontaktu
Grzegorz

Re: [Lublin] Poszukuję elektronika do nap rawy lampy podłogowej.
A nie myślałeś nad wymiana samego ściemniacza, zamiast próbować
naprawiać go?

Re: [Lublin] Poszukuję elektronika do naprawy lampy podłogowej.

Ten ściemniacz to jakaś chińska produkcja, chyba nawet po symbolu
znalazłem go gdziś w sieci. Nie pamiętam czy był do kupienia nawet.
Nie mam przy sobie symbolu - z domu jeszcze wysle jego symbol
i jak znajdę tą stronę.
Może wtedy ktoś będzie mógł podowiedzieć coś jeszcze.

pozdr
Grzegorz
ps. mam nadzieję, że nie robię za dużo zamieszania tym, ale
szkoda mi wywalać jeszcze dobrej i solidnej lampy.

Re: [Lublin] Poszukuję elektronika do nap rawy lampy podłogowej.
Ale to nie ważne jaki ma symbol. Ściemniacz to ściemniacz, zakładając że
żarówka tam nie ma 2000W i nie jest energooszczędną świetlówką
kompaktową, to dowolny jaki ci się spodoba (albo się go wbuduje do
obecniej puszki) będzie działał tak samo dobrze

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: [Lublin] Poszukuję elektronika do naprawy lampy podłogowej.

Znalazłem symbol i ten ściemniacz.
Jest to jn6230s
Strona z tym ściemniaczem, ale bez specyfikacji przykładowo jest tu:
http://www.dimmer-jn.com/eng/listpro.asp?listtype=5&Page12 %

Czy da się kupić jakiś zamennik?
Czy jednak to próbować naprawiać?

pozdrawiam
Grzegorz

Re: [Lublin] Poszukuję elektronika do naprawy lamp y podłogowej.

Przeczytaj jeszcze raz to na samej górze.

--
Desoft

Re: [Lublin] Poszukuję elektronika do nap rawy lampy podłogowej.
Przeczytaj jeszcze raz co ja ci napisałem. A potem jeszcze raz, ale ze
zrozumieniem. Jak nie pomoże - kup nową lampę, ja się poddaje.